Via een feesboek melding van Railxcel (lees SKTrains):
(https://www.facebook.com/share/p/155ShqpGC2/)
Er wordt een korting wordt gegeven op alle aankopen op de website van SKTrains.
Dit zou betekenen dat het full-pack nu en tot 31 januari geen € 100, geen € 70 maar € 54 kost.
Wie heeft het pakket en zou er wat over kwijt willen mbt de volledigheid en bruikbaarheid.
Ik ben vooral benieuwd naar de volledigheid, op de website staat het volgende:
SKTRAINS Full pack
Dit pakket bevat alle SKtrains producten wat neerkomt op een korting van 74 €.
HLE13
HVI10
HVM6
HV(R) I11
AM96+liverypack
M4
FALNS
AM86
HLE21-27
MS80+NL
HLD55 Geel+ Blauw
De HLE11-12 HLE18-19 AM80 MR80 AM Klassiek worden niet genoemd maar staan wel op de website.
Ik heb middels een Google vertaling deze vraag zowel in Frans als in het Engels gesteld aan de verkoper, maar deze heeft in de voorbij 3 weken geen kans gezien om te reageren.
Ik wil niet hebberig overkomen maar de HLE11/HLE18 serie zou ik graag in bezit krijgen en bij het ontbreken daarvan sla ik het pakket toch maar over. Ondanks dat het een mooie aanbieding is.
SKTrains weer up and running?
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 8 keren
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
Re: SKTrains weer up and running?
De AM Klassiek is ook met korting, net als de HLE18/19 , de prijs is dan €28,00 voor het klassiekje en voor de HLE18/19 is het dan €20,00.
Dit heb ik gezien als ik ze 'aankoop', maar nog niet bevestig.
Jan
Dit heb ik gezien als ik ze 'aankoop', maar nog niet bevestig.
Jan
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 121 keren
- Ontvangen waarderingen: 331 keren
Het pakket waar je het over hebt bevat datgene wat er op de winkelpagina genoemd is. Alle nieuwere treinen (nieuwere in deze is alle treinen die na dit pakket zijn uitgekomen) zitten er niet in. Het pakket heeft geloof ik één update gehad met de Serie 55 toen, maar er zijn ook pakketten uitgegeven zonder deze locomotief erin. Let dus goed op.
Wees ook gewaarschuwd dat de treinen van SKTrains zwaar zijn en elk een opstartprocedure hebben. Er snel mee wegrijden zoals ChrisTrains is er in ieder geval niet bij. Ook is de klantenservice twijfelachtig te noemen, vaak met zeer negatieve reacties en dreiging met rechtszaken op het moment dat men zich negatief uitlaat over de producten van deze vent. Ook goedbedoelde 'feedback' wordt vaak behandeld als een persoonlijke aanval.
Verder heeft SKTrains zijn winkel hernoemd naar RAilXcel, met een focus op modelspoorproducten. De SKTrains winkel werd gesloten en zijn verkoop overgedragen aan de website https://trainsim2017.nl/. De verkoop zelf werd overigens nooit gestopt. Nu staat er op Facebook een 'wijziging in richting', maar gebruikt hij weer de bedrijfsnaam SKTrains. Ik vind het allemaal een beetje vaag als ik eerlijk ben. Wellicht dat de winkel zelf wat toelichting kan geven, want ik ben wel benieuwd.
Wat betreft de bruikbaarheid - alsgezegd de treinen van SKTrains zijn qua model prima. Scripting kan vervelend zijn, je moet weten hoe ze werken. De handleidingen zijn relatief slecht, als je de Nederlandse handleiding van de HLE11 exact volgt kan je trein bijvoorbeeld niet rijden. Ook hebben we niet uitzonderlijk veel scenario's met Belgisch materieel. De HLE11 wordt nog weleens gepakt, maar de dubbeldekkers M6 of de Belgische Klassiekjes zien we echt nooit in scenario's. Ook missen we (fatsoenlijke) Belgische routes om met het materieel op te rijden. Naar mijn mening ben je beter af met het kopen van de ChrisTrains producten met 50% korting en eventueel de NS1600 van Railtraction die je kan updaten met het gratis pakket van DCR waarin bijna elk mogelijke repaint zit die je maar kan bedenken.
Groet,
Koplopermau
Wees ook gewaarschuwd dat de treinen van SKTrains zwaar zijn en elk een opstartprocedure hebben. Er snel mee wegrijden zoals ChrisTrains is er in ieder geval niet bij. Ook is de klantenservice twijfelachtig te noemen, vaak met zeer negatieve reacties en dreiging met rechtszaken op het moment dat men zich negatief uitlaat over de producten van deze vent. Ook goedbedoelde 'feedback' wordt vaak behandeld als een persoonlijke aanval.
Verder heeft SKTrains zijn winkel hernoemd naar RAilXcel, met een focus op modelspoorproducten. De SKTrains winkel werd gesloten en zijn verkoop overgedragen aan de website https://trainsim2017.nl/. De verkoop zelf werd overigens nooit gestopt. Nu staat er op Facebook een 'wijziging in richting', maar gebruikt hij weer de bedrijfsnaam SKTrains. Ik vind het allemaal een beetje vaag als ik eerlijk ben. Wellicht dat de winkel zelf wat toelichting kan geven, want ik ben wel benieuwd.
Wat betreft de bruikbaarheid - alsgezegd de treinen van SKTrains zijn qua model prima. Scripting kan vervelend zijn, je moet weten hoe ze werken. De handleidingen zijn relatief slecht, als je de Nederlandse handleiding van de HLE11 exact volgt kan je trein bijvoorbeeld niet rijden. Ook hebben we niet uitzonderlijk veel scenario's met Belgisch materieel. De HLE11 wordt nog weleens gepakt, maar de dubbeldekkers M6 of de Belgische Klassiekjes zien we echt nooit in scenario's. Ook missen we (fatsoenlijke) Belgische routes om met het materieel op te rijden. Naar mijn mening ben je beter af met het kopen van de ChrisTrains producten met 50% korting en eventueel de NS1600 van Railtraction die je kan updaten met het gratis pakket van DCR waarin bijna elk mogelijke repaint zit die je maar kan bedenken.
Groet,
Koplopermau
- Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht (totaal 2):
- Winerail • danielxdaniel
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 111 keren
- Ontvangen waarderingen: 11 keren
Dank Koplopermau,
Wat een fijne uitgebreide reactie, je hebt mij overtuigd.
Ik laat het links liggen, gewaarschuwd man telt voor twee.
De treinen van Chris is absoluut een aanrader, een must als je het mij vraagt.
Ik heb deze allemaal in bezit, Railtraction ga ik nu onderzoeken.
Nogmaals dank en iedereen vanuit Boxtel hele fijne kerst en een veilige jaarwisseling toegewenst.
Martin