Zojuist heb ik de Duitse Lint aangekocht om, na het downloaden van de repaints, de diverse Nederlandse scenario's te rijden in de Achterhoek- en Twentelijnen. Alles is correct gedownload, maar hoe krijg ik de Lint gestart en kan ik alles correct zetten om uiteindelijk weg te rijden? Uiteraard heb ik de beschrijving goed gevolgd en op YouTube gekeken naar een video van Blivius92 waarin hij de trein start, maar op een of andere manier doe ik iets verkeerd.
Kan ik de trein starten middels de combinaties op het toetsenbord of dien ik enkele specifieke knoppen met de muis in de cabine om te zetten wat ik mogelijk over het hoofd zie? Noot: ik ben slechtziend, dus mogelijk zie ik iets uit de plaatjes niet correct. Deur openen met T en lichten voor/achter aan met H lukt ook (nog) niet. De sleutel correct omzetten e.d. heb ik uiteraard wel gewoon gedaan.
Zou iemand mij een beknopte beschrijving kunnen geven met welke knoppen/toetsen ik de trein "startklaar" kan maken? Ik probeerde een scenario te rijden van Zutphen naar Oldenzaal met de Blauwnet Lint. Uiteraard staat er op het spoor ernaast een Arriva GTW met zijn motor aan, dus dat maakt het wellicht extra lastig

Alvast bedankt!