Hi allemaal,
Zojuist opende ik TS en wilde ik verder bouwen aan een eigen route. Ik zag ineens dat ik maar 15 FPS heb over de gehele route.
Ik heb de computer even gereset, maar zonder resultaat. Ik heb vervolgens even getest hoe dit bij andere routes zit en ook daar komt de FPS niet boven de 15 uit. Zowel in de editor als tijdens een quick drive.
Maandag heb ik voor het laatst TS gespeeld en heb ik een gedeelte van mijn eigen route getest. Toen had ik helemaal nergens last van, zowel in de editor als bij de QD. Ik snap daarom ook niet waar dit ineens vandaan komt.
Hebben meer mensen hier last van en weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Ineens hele lage FPS
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Re: Ineens hele lage FPS
Ramgeheugenstick kapot of losgeraakt, voeding kapot, software of updates op de achtergrond actief, verstopte koelelementen van CPU of GPU of de hele interne pc vol stof? Zomaar een aantal voor de hand liggende oorzaken.
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 7 keren
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Dank je wel voor je reactie. Ik heb even gekeken of er iets op de achtergrond draait, maar niets noemenswaardigs. Hardware problemen lijkt me stug. Zojuist nog andere games geprobeerd ook en die werken allemaal nog zoals gewoonlijk. Echt heel vreemd...
Net het begin van m'n vakantie en wilde lekker gaan bouwen, maar vaak besluit Windows of TS dan anders
Net het begin van m'n vakantie en wilde lekker gaan bouwen, maar vaak besluit Windows of TS dan anders

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 42 keren
Geen Steam startup parameter voor TS ingesteld of in de Nvidia app/control panel de framelimit per ongeluk op 15FPS gezet?
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende.
Dat lijkt me het meest voor de hand liggende.
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 7 keren
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Thanks voor je reactie. Ik heb even gekeken, maar er staat geen parameter ingesteld, heel vreemd dus.
Heb een AMD videokaart en daar ook even gekeken, maar zie geen gekke instellingen.

Heb een AMD videokaart en daar ook even gekeken, maar zie geen gekke instellingen.