Bij Henk geldt kwantiteit boven kwaliteit en als hij zelf tevreden is over zijn creaties is dat prima. Neemt niet weg dat er geen opmerkingen of commentaar op gegeven mag worden

. Het materieel is/was eerder wél onderdeel van een payware route dus enige kwaliteit mag dan wel verwacht worden.
stoker1952 schreef: ↑02 jun 2025, 15:43
En als je het dan over de repaint heb, ook die klopt qua uitvoering niet met de Nederlandse.
Als je leest wat ik schreef én enige voorkennis hebt van de verschillen tussen de Nederlandse en Britse versie weet je al dat deze niet kan kloppen.
Marc D. schreef: ↑02 jun 2025, 11:47
een Nederlandse repaint van de
Britse class 08-11
Maar het is al even geleden dat die repaint uitkwam, dus om dat nu nog ter sprake te brengen
Marklin schreef: ↑02 jun 2025, 12:29
maar niet gebruikers van de laatste X aantal jaren terug tot nu omdat het origineel al een hele tijd niet meer beschikbaar is.
Of word de
Britse class 08-11 nog meegeleverd in een of andere oude Engelse payware add-on?, zo niet dan ...
Je hebt helemaal gelijk Teun. Ik weet niet of de Nederlandse repaint van Dick Tensen met wat aanpassingen in de blueprints zal werken met
deze versie. Ook is
dit Twin Pack nog beschikbaar.
De sounds zijn daarom ook wel een dingetje, deze zijn nu gekoppeld aan de niet meer beschikbare RSC versie

. Dus moet ik nog "even" wat extra tijd uittrekken om mijn eigen sounds te creëren.
Edit
Hmm, blijkbaar is de Wayside Works al klaar voor release

.