Dit omdat door veranderingen junk .bin files achter kunnen blijven zoals in dit geval met die rode lijn die jij hebt en ik niet.
Kortom verwijder de route en zet de V1.4 er opnieuw op.

Ook dit lijkt zeer verdacht veel op het geval van Wadlopertje, en ook hier zie ik een rode lijn lopen en een vraag was. (zie knipsel uit je filmpje)Marklin schreef: ↑08 sep 2020, 22:54Dit is uiterst vreemd met die SAD inv rode lijn en ook in game blijft zien als je hem te hoog houd.
Alleen het rare in deze is dat de lijn in V1.4 helemaal niet aanwezig is met even kijken na de officiële V1.4 zoals jullie hem hebben erop heb gezet.
Kortom eerst maar de vraag het jullie vergaat bij deze overweg, ofwel zien jullie de rode lijn ook voor ik er dieper op inga?
Oja, een korte vraag; heb jij de vorige versie compleet verwijderd voor je V1.4 erop zette??
Nou wat mij (misschien wel wij) betreft mag jij er nog wel een week bij aanknopen, dat heb je wel verdient na een jaar afleveren van mooie objecten.
Wat downloaden, het Capgemini gebouw? of het scenario van Clipmeneernl waar een link bij staat?
Als je van Utrecht naar Leiden gaat, rij je daar echt wel
Ik heb dit bericht niet gezien, vandaar dat ik wat laat reageer. Ik heb de route geïnstalleerd over de oude heen met overschrijven van alle oude bestanden.