BertTrain schreef: ↑02 aug 2025, 22:46
Er is ook een mogelijkheid om google maps te gebruiken zonder api key. In de dowmloadsectie onder tools op deze site vind je daar een handleiding van.
Hallo
Dank je wel BertTrain. Weet je hoe het zit met de veiligheid? Eerlijk gezegd vind ik het er een beetje verdacht uit zien.
Ik ben vandaag bezig met het proberen om mijn eigen grondtexturen in game te krijgen. Helaas nog geen succes.
Als eerste heb ik een Terrain texture blueprint ingevuld op de manier hoe ik denk dat het moet. Ik heb hier meerdere texturen ingeladen. Daarna heb ik dit geexporteerd en er waren geen problemen. Ik zie hem ook staan in de assets folder. Maar ik zie niks in game verschijnen. In de product filter kan ik ook niks aanvinken.
Vervolgens dacht ik laat ik dan een route template maken. Ik heb hier bijna alles overgenomen van de DTG academy template. Alleen de terrainblueprint heb ik aangepast naar die van mij. Daarna geëxporteerd en ik zie hem ook staan in de assets folder. In de XML file zie ik ook ingevuld staan wat ik in de blueprint heb ingevuld.
Als ik bijvoorbeeld een nieuwe route wil starten dan staat mijn template niet in de lijst.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen? Het doel is ook dat als mijn route in de toekomst beschikbaar komt dat er dan niet weer een probleem is met payware grondtexturen. Dat probleem had ik namelijk ook bij mijn miniworld project.
Het importeren van een paar grondtexturen zou toch eigenlijk niet zo moeilijk moeten zijn.