simonewerro schreef: ↑03 aug 2025, 11:52
De route is werkelijk prachtig geworden. [...] Goed werk.
Thanks, de museumlijn is door mij gebouwd, dus ik kaap even de complimenten.

Ombouw van de lijn naar een volwaardige lijn zal nooit gebeuren. Naast dat ik een niet insignificant deel van de scenery en meerdere bochten moet herbouwen, vind ik "weer" een enkelsporige lijn naar een eindpunt niet zo'n creatieve toevoeging voor de route atm. De lijn naar Nieuwezijl voldoet aan die "itch", imo
Voor wat betreft het wissel in Eschwoude, deze is bewust handmatig. Dit wissel is niet aangesloten op het seinstelsel daar. Echter zal ik wel kijken of ik TS weet te overtuigen of het wissel standaard rechtdoor kan wijzen, in plaats van naar spoor 3.
Marklin schreef: ↑03 aug 2025, 16:23
Heb deze wel maar zonder 1234 achter Tracksounds, kortom is
Tracksounds1234 een originele map die ik dus mis. of ...?
Dit klopt, dit is eigenlijk een hotfix om een ander probleem op te lossen. Na het passeren van een brug of sloot, waar het geluid moet spelen, stopt het geluid niet meer. Dit is storende herrie tijdens het rijden. De oorzaak is nog niet gevonden, maar om het tijdelijk op te lossen heb ik in de Tracks.bin alle verwijzingen naar dit geluid gewijzigd naar bovenstaande.
Ik wist niet dat dit als missend werd getoond in TS Tools, daar was ik al reeds van op de hoogte gesteld. Ik heb het inmiddels al gewijzigd, waardoor de meldingen niet meer voorkomen. Die patch komt vanavond ergens, maar opnieuw downloaden is wat dat betreft niet nodig.