Hallo,
Na een tijdje ThirdRails Map niet te hebben gebruikt ging ik nu weer het programma openen.
Ik koos voor Bing Maps maar dan zou ik nu een account moeten aanmaken bij Microsoft.
Als ik de link volg om het account aan te maken, kom ik bij Azure terecht en daar wordt creditcard gegevens gevraagd om het account aan te maken.
Nu is mijn engels niet heel erg goed maar is echt een betaalt account nodig voor ThirdRails Map?
Groetjes van Rob
ThirdRails Map
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 10 keren
Re: ThirdRails Map
Thirdrail map is gratis. Weet je zeker dat je niet per ongeluk op donate (doneren) in plaats van log in hebt geklickt?
Nieuw scenario bouwer
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Onderstaand de bewuste melding maar ik zie dat ik op versie 3.6.0.0. zit. Dus eerst maar gaan updaten

Dank voor de reactie !

Dank voor de reactie !
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 10 keren
Ik heb wat meer gevonden. Ik kan nu beter zien waar het fout gaat, eigenlijk met het hele bing maps ding dan gaat microsoft weer zeuren dus thirdrail maps zelf heeft hier niets mee te maken. Ik zou vooral updaten en dan Open street maps (transport) gebruiken. Dan zou het opzig moeten werken
Nieuw scenario bouwer
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Geüpdatet en alles ziet er weer goed uit. Ik gebruik nu ook OpenStreetMap Transport. Even wennen aan de nieuwe lay-out. Dank voor je ondersteuning.
Rob
Rob