CT NS ICRm project
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 20 keren
- Ontvangen waarderingen: 1343 keren
CT NS ICRm project
Hier dus het officiële topic voor de NS ICRm mini project. Nog niet geen nieuws maar als er screens en info zijn, dan zal je het hier vinden. 

- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 36):
- ChronicalCae • HondekopER • Marklin • Roy • NS_1758_046 • Clipmeneernl • Christian983 • mkasthijs • Wadlopertje • Nielsjuh007 en 26 andere gebruikers
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com 

-
- 5
Re: CT NS ICRm project

Besteed niet te veel aandacht aan de texturen, geometrie en dergelijke. Er zijn nog maar weinig veranderingen doorgevoerd. Ik heb een uitgebreid document met een lijst van alles wat ik moet veranderen om deze 'terug' in ICRm-wagons te veranderen (en misschien daarna nog verder terug in ICR-wagons).
Waar ik me nu op concentreer, is ervoor zorgen dat mijn Bds goed kunnen communiceren met de Railtraction 1800-locomotief. Dus het meeste werk tot nu toe is "achter de schermen" in de scripts gedaan. Hoe dan ook - hier is een plaatje van iets waarvan je dacht dat je het nooit zou zien: een Bds-wagon die je kunt besturen.
- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 43):
- Accelerat • Louke1968 • ludmilla • Christian983 • Marklin • denisJura • Andries33 • RobertF68 • Rob_zeeland • Koplopermau en 33 andere gebruikers

-
- 3
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 122 keren
Dat zier er zoals gewoonlijk weer fantastich uit Chris.

- Deze gebruikers waarderen Spoorwegen Nederland voor dit bericht:
- Von Rondstadd
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
TSC wordt steeds mooier met al dat NS materiaal; dank zij Chris

- Deze gebruikers waarderen Treintje voor dit bericht:
- Treinspotter
-
- 5
Hier zie je de work-in-progress cabine van de BDs. De cabinewanden zijn - uiteraard - volledig nieuw. De stuurtafel is afgeleid van de DD-AR, met veel veranderingen en aanpassingen. Er is nog veel werk te doen, er zijn nog veel meer veranderingen en toevoegingen nodig. Dan natuurlijk texturen, animaties, scripts, enzovoort. Je weet inmiddels wel hoe het werkt.

- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 33):
- ChronicalCae • Kcalk_04 • Christian983 • CalvinPigeon • MatGames38 • Marklin • Accelerat • Roy • TheJAG • Louke1968 en 23 andere gebruikers

-
- 5
Nog een foto van de voortgang van de BDs cabine. Het zal de komende weken rustig zijn, want we gaan naar Singapore voor de Formule 1-race. #gomax!

- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 21):
- Marklin • ChronicalCae • Mart4102 • Louke1968 • Digostonx • RcA51 • ja2806 • Christian983 • Rob Jansen • Treinspotter en 11 andere gebruikers