Ik weet wat je zegt he Frits en ik snap een deel van je feedback ook zeker, wat ik ook gisteren zei.
Die invulling van auto's en personen vind ik gewoon lastig, daar ben ik heel eerlijk in. Ik vind het namelijk moeilijk om te bepalen hoeveel en waar, maar dat we jarenlang niks doen is ook geen oplossing. Daar kan ik je niet anders dan volledig gelijk in geven, zo simpel is dat.
En ja ik weet dat je de bouw waardeert, dus erg dankjewel daarvoor.

Wat ik alleen lastig vindt in deze situatie, dat zie ik ook wel in het algemeen meer gebeuren de afgelopen jaren, is dat er meer vergelijkingen beginnen te komen tussen routes op basis van kwaliteit niveau.
Pak even een route als HSL en A&T. Dat zijn routes met een kwaliteit niveau waar zelfs ik (bij wijze van uiteraard, niet letterlijk) door de knieën ga en buigingen maak van: Wat is dit een ongekend fantastische kwaliteit.
Druk je dat in cijfers uit kom ik persoonlijk uit op een 9,8, zo bizar goed.
Ik weet ook direct dat wij nooit een 9,8 zal halen in NONL. Als ik een 8 haal ben ik zal zeer tevreden, waar we van een 5 afkwamen wat Clip al zei in zijn bericht.
En daarom zit ik van: Is het wel eerlijk om de routes op kwaliteit niveau te gaan vergelijken op deze manier. De ene bouwer is veel handiger in dingen dan de ander bouwer wat helemaal prima is. En samen komt dat tot een niveau waar anderen in staat zijn een nog hoger niveau te halen. En beide is prima.
Alleen ben ik van mening dat dit niet een voorwaarde mag zijn van een objectenbouwer dat een route moet voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen van de beste routes die er in de NL community gebouwd zijn. Dan denk ik dat je de lat te hoog legt voor de bouwers wat naar mijn mening niet helemaal eerlijk is. Maar goed, zo kijk ik er naar.
Dan het laatste wat ik er ook over wil zeggen nu:
Ik merk dat jij duidelijk een invulling voor ogen hebt Frits hoe je het zou willen zien qua invulling van auto's, personen, graffiti, etc. Ik bied je daarom aan (maar dat laat ik verder volledig aan jou of je hier wel of niet op ingaat) om ons te helpen en mede bouwer te worden van NONL waar wij samen deze feedback punten goed kunnen invullen en aanpakken en jij mij eventueel lessen leert of praktijk voorbeelden geeft hoe dit te doen.