Hulp gevraagd: installatie Nederlandse route via TeamViewer

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
treinfanNL
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Hulp gevraagd: installatie Nederlandse route via TeamViewer

Bericht door treinfanNL »

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het installeren van een Nederlandse route in Train Simulator Classic, maar ik loop vast bij het juist plaatsen van de bestanden (Assets/Routes).
Zou iemand mij via TeamViewer op afstand willen helpen om dit correct te installeren?

Alle bestanden heb ik al gedownload, maar ik wil zeker weten dat ze op de juiste plek komen en dat alles goed werkt.
Als iemand bereid is om even mee te kijken en te helpen, hoor ik dat heel graag!

Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp. 🙏

Koplopermau
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 127 keren
Ontvangen waarderingen: 339 keren

Re: Hulp gevraagd: installatie Nederlandse route via TeamViewer

Bericht door Koplopermau »

Hoi TreinfanNL,

Daar hebben we een mooie uitleg voor geschreven: Klik hier.

Op deze pagina staat precies waar je ze naartoe moet kopieren.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Lupin
2
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Bericht door Lupin »

Ik begrijp dat door alle verschillende bestandstypen waarin add-ons/assets worden aangeboden het verwarrend kan zijn wat nu precies de bedoeling is met ieder bestand. De link die Koplopermau geplaatst heeft zou al een heel stuk moeten helpen. Ook is er vaak een read me/lees mij bestand bij de download inbegrepen, lees deze ook eens als je niet zeker weet wat de bedoeling is.

Belangrijke tip die ik nog kan geven is om rustig de tijd te nemen om een route te installeren. Onderaan de streep is het sneller om nu meer tijd te nemen om de handleiding(en) te lezen dan dat je alles achterelkaar installeert en uiteindelijk de route niet werkt en je bestand voor bestand moet gaan controleren wat je eventueel gemist hebt of in een verkeerde map staat.

RobertF68
4
Gegeven waarderingen: 261 keren
Ontvangen waarderingen: 54 keren

Bericht door RobertF68 »

En probeer eerst 1 route aan de praat te krijgen in plaats van in het wilde weg van alles en nog wat te proberen.

Terug naar “Algemeen”