Aanstaand vertrek Railstudios

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
jpvdveer
5
Gegeven waarderingen: 135 keren
Ontvangen waarderingen: 130 keren

Aanstaand vertrek Railstudios

Bericht door jpvdveer »

Opnieuw een website die op het punt staat om om te vallen: het lijkt erop dat de Roemeense ontwikkelaarsgroep Railstudios met slaande ruzie uit elkaar is gevallen. De Facebookpagina is verdwenen en hetzelfde zou wel eens met de website kunnen gebeuren. Ik kan mijn eerdere aankopen daar nog downloaden maar dat lijkt niet voor iedereen nog te kunnen. De routes kunnen niet meer worden aangekocht - rollend materieel mogelijk nog wel. Als je daar iets gekocht hebt en nog geen backup hebt gamaakt dan zou ik aanraden om dat alsnog te doen (voor zover nog mogelijk).

www.railstudios.com

stoker1952
3
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: Aanstaand vertrek Railstudios

Bericht door stoker1952 »

Bedankt voor je berichtje. Voor de zekerheid maar alle free-ware gedownload, je weet nooit wat er in toekomstige scenario's ervan gebruikt gaat worden.

HondekopER
2
Gegeven waarderingen: 138 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Bericht door HondekopER »

Dank voor het melden. Even mijn gekochte bestanden opnieuw gedownload. Toch wel zonde dat de groep erachter uit elkaar gevallen is, want de content was erg gaaf en sommige producten zijn ook handig voor gebruik in Nederlandse scenario's. Hopelijk blijven de locomotieven en rijtuigen en dergelijke wel online, want die spelen toch een belangrijke rol in (Roemeense) scenario's.
Bouwt aan routes en scenario's :upside_down:

Check ook mijn Scenario topic en Youtube kanaal :smile:

Wadlopertje
5
Gegeven waarderingen: 2324 keren
Ontvangen waarderingen: 347 keren

Bericht door Wadlopertje »

Jammer dat de routes niet met beschikbaar zijn. Wat zal de achterliggende gedachte hiervan zijn? Ikzelf had altijd het idee dat Trainmotion uit Railstudio is voortgekomen.
Afbeelding

Terug naar “Algemeen”