Opnieuw een website die op het punt staat om om te vallen: het lijkt erop dat de Roemeense ontwikkelaarsgroep Railstudios met slaande ruzie uit elkaar is gevallen. De Facebookpagina is verdwenen en hetzelfde zou wel eens met de website kunnen gebeuren. Ik kan mijn eerdere aankopen daar nog downloaden maar dat lijkt niet voor iedereen nog te kunnen. De routes kunnen niet meer worden aangekocht - rollend materieel mogelijk nog wel. Als je daar iets gekocht hebt en nog geen backup hebt gamaakt dan zou ik aanraden om dat alsnog te doen (voor zover nog mogelijk).
www.railstudios.com
Aanstaand vertrek Railstudios
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 32 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Aanstaand vertrek Railstudios
Bedankt voor je berichtje. Voor de zekerheid maar alle free-ware gedownload, je weet nooit wat er in toekomstige scenario's ervan gebruikt gaat worden.
-
HondekopER
- 2
- Gegeven waarderingen: 138 keren
- Ontvangen waarderingen: 36 keren
Re: Aanstaand vertrek Railstudios
Dank voor het melden. Even mijn gekochte bestanden opnieuw gedownload. Toch wel zonde dat de groep erachter uit elkaar gevallen is, want de content was erg gaaf en sommige producten zijn ook handig voor gebruik in Nederlandse scenario's. Hopelijk blijven de locomotieven en rijtuigen en dergelijke wel online, want die spelen toch een belangrijke rol in (Roemeense) scenario's.