Downloads railsim-fr.com (topic mag dicht)
-
mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 2196 keren
- Ontvangen waarderingen: 2090 keren
Downloads railsim-fr.com (topic mag dicht)
Helaas heb ik vernomen (en ook gezien) dat railsim-fr.com hun downloads offline hebben gehaald, omdat ook zij ermee gaan stoppen.
Onze gebruikte assets in NONL van railsim-fr.com zullen we daarom vanaf V7.1 meenemen in onze asset pakket.
Ook voor andere bouwers die spullen van railsim-fr.com gebruiken moeten helaas deze werkwijze gaan toepassen
Onze gebruikte assets in NONL van railsim-fr.com zullen we daarom vanaf V7.1 meenemen in onze asset pakket.
Ook voor andere bouwers die spullen van railsim-fr.com gebruiken moeten helaas deze werkwijze gaan toepassen
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 695 keren
- Ontvangen waarderingen: 1346 keren
Re: Einde downloads railsim-fr.com
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar alles is nog steeds beschikbaar en blijft online, vertelde Julien me.
Als je echter al een lange tijd niet hebt ingelogd, moet je account opnieuw worden geactiveerd. (is al eens eerder in een topic besproken)
Anders zullen alle downloads inderdaad lijken alsof ze offline zijn.
Bovendien kan iets, zolang het beschikbaar is, waar dan ook, niet zomaar worden opgenomen in de assets, mede vanwege copyright.
maar dat zullen we wel zien als er een update komt, daar hoef je je voorlopig dus niet al te veel zorgen over te maken.

Als je echter al een lange tijd niet hebt ingelogd, moet je account opnieuw worden geactiveerd. (is al eens eerder in een topic besproken)
Anders zullen alle downloads inderdaad lijken alsof ze offline zijn.
Bovendien kan iets, zolang het beschikbaar is, waar dan ook, niet zomaar worden opgenomen in de assets, mede vanwege copyright.
maar dat zullen we wel zien als er een update komt, daar hoef je je voorlopig dus niet al te veel zorgen over te maken.

- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- mkasthijs
-
mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 2196 keren
- Ontvangen waarderingen: 2090 keren
Re: Einde downloads railsim-fr.com
Helder, dank voor je reactie Rob
- Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
- Rubku_NL
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2597 keren
- Ontvangen waarderingen: 2938 keren
Re: Downloads railsim-fr.com (topic mag dicht)
Effe wachten met topic sluiten want had een download vraagje over de Pml3–APMC wagon.
Heb deze dus gedownload en geïnstalleerd om bv. een werktrein samen te stellen maar krijg hem hangend aan de muis (een loc beweegt) alleen het is onzichtbaar.
Heb van alles geprobeerd met de 2 bestanden die aanwezig zijn (volgorde van installeren) maar zonder resultaat.
Mijn vraag; krijgt iemand van jullie de wagon wel inbeeld en op het spoor, zo ja hoe dan ....?
Heb deze dus gedownload en geïnstalleerd om bv. een werktrein samen te stellen maar krijg hem hangend aan de muis (een loc beweegt) alleen het is onzichtbaar.
Heb van alles geprobeerd met de 2 bestanden die aanwezig zijn (volgorde van installeren) maar zonder resultaat.
Mijn vraag; krijgt iemand van jullie de wagon wel inbeeld en op het spoor, zo ja hoe dan ....?
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
Staat niet aan gegeven maar je moet hier voor ook pml3_c922_chaudiere_20220714.rwp 1.0.0 hebben gezien het script daar uit gebruikt is
en dan ook nog pml3_desherbeur_20190815.zip 1.0.0 voor de InteriorCamera.
Ik heb ze zo geinstalleerd:

Het enige probleem wat ik nog wel zie is dat de koppelingen niet goed zitten waar door de buffers niet mooi tegen elkaar staan

Edit:
En de wielen doen een beetje raar, ze draaien 90 graden gedraaid

en dan ook nog pml3_desherbeur_20190815.zip 1.0.0 voor de InteriorCamera.
Ik heb ze zo geinstalleerd:
- pml3_c922_chaudiere_20220714.rwp
- pml3_desherbeur_20190815.rwp
- pml3–APMC–20230504.rwp
- pml3–APMC–20230722.rwp

Het enige probleem wat ik nog wel zie is dat de koppelingen niet goed zitten waar door de buffers niet mooi tegen elkaar staan

Edit:
En de wielen doen een beetje raar, ze draaien 90 graden gedraaid

-
Marklin
- 5
Tjsa daar ga je al, als leek zijnde gaat men toch niet het script uitpluizen wat nog meer nodig is?
Afijn we gaan dit eens proberen, word vervolgd.
Afijn we gaan dit eens proberen, word vervolgd.
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1594 keren
- Ontvangen waarderingen: 9505 keren
Waardeloze prut site! Registratie is hopeloos moeilijk, zelfs na opnieuw activatie en reset wachtwoord.
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
Re: Downloads railsim-fr.com
Dat komt er van als je geen enkele controle doet, bij ons was dit nooit online gekomen.
Wat betreft registratie, activatie en reset wachtwoord, laat ik het zo zeggen weer lekker op ze Franse.
O en laten we het vooral niet hebben over de download snelheid, maar gelukkig nog net niet zo erg als RW Central waar je maar max 1gb per week mag downloaden, succes met het downloaden van sommige route
Wat betreft registratie, activatie en reset wachtwoord, laat ik het zo zeggen weer lekker op ze Franse.
O en laten we het vooral niet hebben over de download snelheid, maar gelukkig nog net niet zo erg als RW Central waar je maar max 1gb per week mag downloaden, succes met het downloaden van sommige route
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- Frison
-
Marklin
- 5
Nou 1 van de 2 werkt en wel pml3_apmc nosm maar daar is het vooralsnog mee gezegd.
Want heb hier hetzelfde met de draaistellen die rondjes draait en koppeling.
Zou dit euvel niemand hebben onder de Fransen alleen wij Nederlanders, afijn wat heeft een latere update dan voor zin namens een andere?