Missing marker bij industrial rangeerklusje.

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
gelijkstroom
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Missing marker bij industrial rangeerklusje.

Bericht door gelijkstroom »

In de route Krammendijks deltaland zit het scenario "Industrial rangeerklusje". Ooit kon ik dat scenario goed rijden, maar na een tijd heb ik deze route weer eens opgezocht en nu krijg ik bij bovengemeld scenario opeens de foutmelding "missing marker Miezerveen spoor 2". Ik heb alle downloads nog even nagekeken en met TS tools de route gecheckt (via route building tools en check selected route), ook het scenario gecheckt (met "check scenarios properties"), maar dat heeft niets opgeleverd. Heeft iemand misschien een idee, wat ik nog meer zou kunnen doen, om van die foutmelding af te komen?

Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 696 keren
Ontvangen waarderingen: 1348 keren

Re: Missing marker bij industrial rangeerklusje.

Bericht door Rubku_NL »

Het eerst wat in me op komt dat dit een scenario is van de oude versie van de route, alle oude scenario voor route v3.0 werken niet op de huidige versie.
Daar naast zijn ook veel van de ChrisTrains treinen geüpdatet sinds het bestaan van het scenario.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2599 keren
Ontvangen waarderingen: 2940 keren

Bericht door Marklin »

Ja, als je de laatste versie van deze route hebt dan geeft hij in eerste instantie geen fout in de scenario editor maar druk je dan op spelen dan komt hier ook genoemde fout in beeld met oa. een "gebroken treinsamenstelling".

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis!

gelijkstroom
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Bericht door gelijkstroom »

Okay, dank voor de reacties. Dan zit er niets anders op dan het bewuste scenario te verwijderen (begrijp ik tenminste). Dat bespaart in ieder geval een hoop gezoek verder. Nogmaals bedankt voor de antwoorden, groet Piet.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2599 keren
Ontvangen waarderingen: 2940 keren

Bericht door Marklin »

Oké, na een paar uur p**len is het mij toch gelukt om dit scenario met succes te voltooien. :stuck_out_tongue:

Afbeelding

Persoonlijk vind ik het een tof scenario waar alles op en aan zit, bv. aan het einde waar men zelf de wissels moet omleggen om op het afkoppel spoor te komen. :thumbsup:
Afijn voor de handige knutselaars in de scenario editor moet in het genoemd (MarkA) scenario de 2 ontbrekende markering opdrachten verwijderd worden (er komt of staat niets om af/aan te koppelen) zodat het lijstje er zo uitziet:

Afbeelding

Zo zeggen succes ermee en mocht het gelukt zijn dan horen we het wel.

Edit/
Er staat "scenario incompleet" op het eerste knipsel wat kan kloppen omdat er 1 tankwagon te weinig was afgekoppeld bij de voorlaatste opdracht.
Dit kan men dus beter ter plekke kan doen met T + muisklik op de betreffende koppeling zodat alle chemie wagons aangekoppeld blijven! :face_with_monocle:
Afbeelding

Prettige reis!

Terug naar “Vragen”