Het is al weer een tijd geleden dat is verslag heb gedaan over de voortgang van de route. De afgelopen periode is er veel tijd besteed aan twee onderwerpen:
- De objecten van de providers "München - Garmisch Partenkirchen" en Vegetatie van "Schienenbusch SBS" zijn vervangen. Dit betekent dat er een Pay-ware route niet meer nodig is voor deze route. Dit zal ook gaan gebeuren voor "De Limburgse Spoorlijnen". Dank aan Rubku die hierin heeft ondersteund.
- Het gebruiken van armseinen en lichtseinen door elkaar levert de nodige problemen op. Beide type hebben een andere scripting. Er zijn inmiddels oplossing en work arrounds gevonden. Ook dank aan de mannen van COHA die voor deze route bezig zijn.
Het gedeelte Maastricht - Vaals is nagenoeg klaar, de vegetatie is aangepast zodat deze over de gehele route gelijk is. Dit gedeelte is ook terug gezet naar de 80'er jaren.
Ale CTA van Frison (met dank) zijn repaint en in de route geplaatst.
De release van de route zal de volgende trajecten hebben:
- Heerlen - Maastricht
- Valkenburg via Simpelveld naar Heerlen.
- Maastricht - Vaals
- Simpelveld - ????
Lange tijd wist ik niet wat ik met Simpelveld - Vetschau aan moest. Deze week zag ik een discussie hierover. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ga proberen om een stukje verder dan Vetschau te komen tot aan de aansluiting met de lijn Aken - Herzogenrath. Scenariomakers zullen creatief moeten zijn om hier hun scenario's te laten starten of eindigen, maar ik heb er vertrouwen in.
laten we maar naar wat plaatjes kijken.

Een kleine goederentrein komt in Vaals aan met twee wagons voor de museumlijn. Rechts naast de locomotief zie je een stukje van de trekdraden naar het sein.

De noordkant van Maastricht, voor Maastricht heb ik 3 seinposten gebouwd, hier zie je post 4.

Overzicht van Maastricht. Rechts waar in de huidige tijd een parkeerplaats is lagen toen nog sporen naar de goederenloods. In Maastricht werden de seinen niet met trekdraden bediend maar via kastjes onder aan het sein.

Post 2 in Maastricht aan de zuidkant.

Post 1 Maastricht met rechts het spoor van Maastricht - Vaals.

Een voorbeeld van de trekdraden bij station Voerendaal
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"