Problemen met t hart van nederland

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
mkasthijs
5
Gegeven waarderingen: 2224 keren
Ontvangen waarderingen: 2100 keren

Re: Problemen met t hart van nederland

Bericht door mkasthijs »

SimPel schreef:
18 dec 2025, 18:02
Okay, ik snap de spraakverwarring. Sorry. Dat verklaart een stuk, denk dat ik het begin te begrijpen.

Het gaat mij dus inderdaad om de meegeleverde scenario's bij de route 't Hart van Nederland. Ik zou aannemen dat wanneer je alle add-ons uit de handleiding en de downloadpagina (viewtopic.php?f=64&t=524) installeert je in ieder geval de meegeleverde scenario's kunt rijden. Dat betekent dat de Christrains SGM en ICM aan de handleiding zouden moeten worden toegevoegd.

Zeg ik dat goed zo?
Aha, en daar gaat het mis.
In de route van Teun zitten scenario's meegeleverd. Maar wat je terecht zegt, in die scenario's is niet bekend (ik heb even de handleiding kort bekeken) welke treinen je daarvoor nodig hebt. Dat staat nergens in de handleiding beschreven en daar gaat het nu dus mis

Dus een tip voor Teun: Zorg dat in je volgende handleiding (als je scenario's meegeeft in de route) welke treinen je nodig hebt daarvoor.
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
SimPel
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1

SimPel
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door SimPel »

Dank voor de bevestiging. Ik zal goed mijn best doen om de juiste termen en toon te kiezen als ik nog eens wat opmerk, want ik dacht oprecht dat ik een punt had. Jammer om te zien dat ik daarbij een paar mensen tegen de haren ingestreken heb. :)

Nogmaals bedankt voor de hulp allemaal, ik ga er weer even verder mee.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2644 keren
Ontvangen waarderingen: 2974 keren

Bericht door Marklin »

mkasthijs schreef:
18 dec 2025, 18:43
Dus een tip voor Teun: Zorg dat in je volgende handleiding (als je scenario's meegeeft in de route) welke treinen je nodig hebt daarvoor.
Nou dan ben ik gauw klaar, dat zijn alle add-ons van ChrisTrains op een na! :joy:
Mja dat nemen gebruikers je natuurlijk niet in dank af, dan krijgen we zeker weer dat voor elk scenario dit apart vermeldt moet worden?
En zo blijft een routebouwer lekker bezig, als de gebruiker het maar naar de zin heeft, het allermooiste zijn als alles in een keer gedownload en geïnstalleerd kon worden wat mist. :stuck_out_tongue:

Afijn dan koop men toch lekker een route add-on van DTG bij Steam voor € 30, dan hoef je verder niets te doen en lekker achterover in de stoel rijden maar. :sunglasses:
Afbeelding

Prettige Kerstdagen!

mkasthijs
5
Gegeven waarderingen: 2224 keren
Ontvangen waarderingen: 2100 keren

Bericht door mkasthijs »

Dat hoeft niet hoor Teun.
Je kan in 1 zin aangeven: Voor het spelen van alle scenario's in de route zijn deze, deze en deze treinen nodig die je kan kopen bij ChrisTrains
En je bent klaar ;)

En als men dan die treinen niet koopt, dan zijn ze zelf schuldig aan dat het niet werkt.
Dus maak het voor jezelf niet te moeilijk :smile: :wink:
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1

SimPel
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door SimPel »

Marklin schreef:
18 dec 2025, 19:17
Nou dan ben ik gauw klaar, dat zijn alle add-ons van ChrisTrains op een na! :joy:
Mja dat nemen gebruikers je natuurlijk niet in dank af, dan krijgen we zeker weer dat voor elk scenario dit apart vermeldt moet worden?
En zo blijft een routebouwer lekker bezig, als de gebruiker het maar naar de zin heeft, het allermooiste zijn als alles in een keer gedownload en geïnstalleerd kon worden wat mist. :stuck_out_tongue:

Afijn dan koop men toch lekker een route add-on van DTG bij Steam voor € 30, dan hoef je verder niets te doen en lekker achterover in de stoel rijden maar. :sunglasses:
Ik heb net 96 (!!) add-ons geïnstalleerd omdat ik graag je route en scenario's wil gebruiken. Vind je het dan echt een onredelijk als je gevraagd wordt om het lijstje met benodigde add-ons even aan te vullen met treinen die nodig zijn voor de scenario's?

Terug naar “Vragen”