ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar voor de gene die even willen weten waar het over gaat, hier een kleine terugblik

ik ben van plan om de TGV Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On te kopen. ik wil al een tijdje de Thalys PBA op mijn simulator hebben, maar helaas zitten er wel een aantal ogen en haken aan. de geluiden van de Réseau zijn van de TGV duplex en zeker niet van de Réseau, en persoonlijk vindt ik de cabine (van wat ik heb gezien op een aantal foto's) er niet echt Réseauachtig uitzien

ik heb wel de Atlantic High Speed Route & TGV Atlantique Train. maar daar is (nog) geen Thalys variant op.
nu mijn vraag: is het mogelijk om de geluiden en de cabine van de TGV Atlantique te kopiëren naar de TGV Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On? zodat ik op die manier een "mooie" Thalys op mijn simulator kan krijgen? want ik vindt de buiten texturen van de DTG versie er mooier uitzien dan de AHS versie.
ik ben zelf al wel een beetje begonnen met kijken via TS-Tools, maar ik vindt het zelf best lastig omdat de bestanden best wel van elkaar verschillen. ik ben wel goed met toeters aanpassen, maar dit lijkt voor mij toch iets andere koek

alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes,
Tobias