Rotterdamse haven kan natuurlijk niet zonder een echte Figee kraan. Ik had deze trouwens ook voor de modelbaan gemaakt.

je hoef de hele set niet te koppieren, alleen de .bin en dan daar staat toch alles al naar het originele map, bespaard een hoop dubbele en onnodige bestande.
Ik heb dit met spoor soms ook. Volgens mij is dit een bewuste keuze van DTG. Met MIP maps spelen biedt soms uitkomst.olaf99NL schreef: ↑25 dec 2025, 12:59Het rare is wel dat de texturen niet 100% worden weergegeven zoals ik ze importeer. Er zit een soort korrelige waas over de grond. Hierdoor verlies je nog meer detail. Voor zo ver ik kan vinden is de max resolutie 256 pixels voor de 8m grid en dat is al erg weinig.
Waarom maak je niet gewoon een eigen route template? Toegegeven, ik ben er zelf ook altijd te lui voor, maar dat is hoe het eigenlijk hoort.olaf99NL schreef: ↑25 dec 2025, 12:59Het vrijgeven wordt alleen wel wat lastig, het is tenslotte niet een simpel object wat je even importeert. Als je mijn set dan wil dan moet je de route aanpassen naar de complete set wat dan de oorspronkelijke DTG set was.Of ik zou dan de losse texturen vrij moeten geven zodat men zelf de boel in hun set kunnen zetten.