Nou ben ik de beroerdste niet, dus doe dit even:
1) Ga naar de map: .........\TS-Tools\IndexFiles (op de ....... je eigen path)
2) Rename de file: RouteIndex.csv naar RouteIndex.csv.OLD
3) Start TSTools en als eerste een index maken in menu Route Building tools
de index wordt geheel opnieuw aangemaakt en indien werkelijk alles op de juiste plaats staat, zou het nu wel goed moeten zijn.
TS Tools
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1621 keren
- Ontvangen waarderingen: 9571 keren
Re: TS Tools
- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
- ldjtje
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2741 keren
- Ontvangen waarderingen: 3065 keren
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 50 keren
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
@ Frison, dankjewel dat je toch nog wilt reageren! Maar ik moet u teleurstellen, het is niet de oplossing, toch vraag ik mij af hoe het dan mogelijk is dat ik dan wel de route kan rijden. Ik ben er nu ook achter dat een ook een paar steam routes dezelfde verkeerde plaats hebben, dus eerst de map naam, en daarna een nummer. Ook deze route kan ik zonder problemen in TSC laden. Zal eens beginnen met één route in Steam te verwijderen en daarna opnieuw laten installeren. Benieuwd wat voor pad steam standaard opgeeft, en / of daarmee de oplossing in beeld komt. 'k Hou u op de hoogte
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2741 keren
- Ontvangen waarderingen: 3065 keren
Ja daar zeg je wat over Steam mappen ..., je het toch geen dubbele Steam, content en/of route map op je PC c.q. externe schijf staan?
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 50 keren
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
Vanmorgen de echt allerlaatste poging gedaan om het in TS-Tools voor elkaar te krijgen. Als eerste via de computer instellingen Steam verwijderd. Gecheckt of er ergens anders nog een Steam map stond, nee dus. Opnieuw geïnstalleerd, gelijk maar op de SSD gezet waar ook de assets en content mappen op staan. Vervolgens alle routes die niet goed in TS Tools werden weergegeven handmatig uit de content map gehaald. Daarna de HSL route opnieuw gedownload en met .exe geïnstalleerd. Ging gelijk naar het goede path toe, kan het dus ook niet zijn. Het resultaat in TS-Tools is hetzelfde als ten tijde van mijn eerste vraag. Alle routes worden gelukkig wel door TSC ingelezen en zijn bespeelbaar. Waar het probleem ligt blijft dus een raadsel, laat het maar lekker zo. Allemaal nogmaals bedankt voor de hulp!!!!