Christrains deurgeluiden

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Kevinolova
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Christrains deurgeluiden

Bericht door Kevinolova »

Hallo, ik ondervind een klein probleempje bij de treinen van Chris. Het geluid* dat de deuren maken voordat ze sluiten wordt al afgespeeld na de minimale stoptijd op een station (35 seconden). Wanneer je dus een stoptijd hebt van 35 seconden, klopt het: het geluid speelt af, en de deuren sluiten. Maar bij een stoptijd van bijvoorbeeld 1 of 2 minuten, speelt het geluid al af na 30-35 seconden, terwijl de deuren nog niet dicht gaan. Die gaan pas dicht na de opgegeven stoptijd.

*Dit geluid kan je zien als een waarschuwingssignaal, dat de passagiers op de hoogte zijn dat de deuren dicht gaan, voor de veiligheid.

Rob Jansen
Oprichter
5
Gegeven waarderingen: 213 keren
Ontvangen waarderingen: 386 keren

Re: Christrains deurgeluiden

Bericht door Rob Jansen »

Dat klopt, in de treinen van Chris is het ingesteld dat het geluid altijd klinkt na die ~35 seconden ongeacht of je stop langer is op het station.
Oprichter van DutchSims en Content Creator op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams mogelijk terug komen tot dan is de content voornamelijk te vinden op YouTube!

jpvdveer
5
Gegeven waarderingen: 161 keren
Ontvangen waarderingen: 149 keren

Re: Christrains deurgeluiden

Bericht door jpvdveer »

Ik ben er door de jaren heen aan gewend geraakt maar als er één aspect van de treinen van Chris is dat ik graag anders zou willen zien dan is het dit. Andere ontwikkelaars lukt het wel om dergelijke geluiden pas af te spelen wanneer de trein vertrekt.

Terug naar “Rollend materieel”