Repaint DBVT98
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 52 keren
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
Repaint DBVT98
Door de nieuwe geplaatste route vanmiddag de Schienenbus bij Steam aangeschaft, gelijk ook de repaint geïnstalleerd. Het is de goede repaint, want als ik een scenario laad, staan ze erin. Maar nu het vreemde, het origineel krijg ik gewoon aan de praat, maar in de repaint kan ik de rijrichtinghendel, versnellingshendel en de remhendel niet plaatsen om ze te bedienen. Alle overige knoppen in de cabine doen het wel. De drie hendels werken ook niet in de HUD. Is er een toetsenbordkoppeling beschikbaar om ze te activeren? Of is de: "OBB5081.GeoPcDx" anders dan bij de versie die je bij RSSLO koopt?
-
simonewerro
- 5
- Gegeven waarderingen: 88 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Re: Repaint DBVT98
Volgens werkt de repaint alleen bij de rsslo versie. Zou je de readme moeten lezen.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 757 keren
- Ontvangen waarderingen: 1536 keren
De repaints werken niet op de steam versie, dit geld vaker bij dit soort addons, daarom altijd het advies om die bij de maker zelf te kopen ook mede gezien 95% van de repaints vaak op de niet steam versie worden gemaakt.
en daar komt ook nog bij dat bvb bij vR en TSG het in een andere map staat.
en daar komt ook nog bij dat bvb bij vR en TSG het in een andere map staat.
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2746 keren
- Ontvangen waarderingen: 3077 keren
Toch vreemd dat er bij de Steam versie anders zou wezen, zit dit hem ook in het pad t.o.v. van de repaint of zo?
Zo ja dan is dat wellicht te wijzigen, of is dat niet te doen?
Bij Steam was hij nog met korting, maar op deze manier word goedkoop een duurkoop.
Zo ja dan is dat wellicht te wijzigen, of is dat niet te doen?
Bij Steam was hij nog met korting, maar op deze manier word goedkoop een duurkoop.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
in dit geval niet, maar dit heeft vaak er mee te maken dat de versie op steam in een .ap worden verpakt en de niet steam versie niet.
de versie die op de repaint gemaakt zijn werken alleen op de versie niet in is in gepakt, hoofdzakelijk i.v.m. script en animatie bestanden.
Het uit pakken van de .ap is, naast het feit dat het niet aan te raden is, ook niet te garanderen dat het dan wel werkt.
Edit: als je hem niet langer heb dan 2 uur kan je nog een refund proberen en hem gewoon bij RSSLO kopen waar het geregeld ook in de sale is.
de versie die op de repaint gemaakt zijn werken alleen op de versie niet in is in gepakt, hoofdzakelijk i.v.m. script en animatie bestanden.
Het uit pakken van de .ap is, naast het feit dat het niet aan te raden is, ook niet te garanderen dat het dan wel werkt.
Edit: als je hem niet langer heb dan 2 uur kan je nog een refund proberen en hem gewoon bij RSSLO kopen waar het geregeld ook in de sale is.
-
Marklin
- 5
Ja dat zou het kunnen verklaren, maar het komt er wel op neer zou je het uitpakken en niet werkt er toch mee gerommeld word. 
Edit/
stoker1952 wat is jou pad van de Steam versie?
Edit/
stoker1952 wat is jou pad van de Steam versie?
-
stoker1952
- 3
Maar ik krijg ze wel gewoon in de DB uitvoering te zien, de repaint werkt dus wel, alleen de bediening niet helemaal. Heeft dat dan toch met elkaar te maken? Ik weet niet wat er in het "DBVT98.bin" bestand zit, maar als ik dat verander in de "OBB5081.bin" is dat een mogelijkheid?De repaints werken niet op de steam versie
Dit is het path van allebei de versies, ik heb de .ap uitgepakt om de repaint in dezelfde map te krijgen:

-
Marklin
- 5
In de originele .bin zou ik sowieso niets veranderen, dan zou in de repaint .bin er een mogelijkheid gezocht kunnen worden als dit niet overeenkomt met het origineel.
Ofwel dan zou je ze beide moeten gaan vergelijken of de strings overeen komen wat best zal kloppen, mja wat is dan de oorzaak ....?
Ps. het pad klopt in igg zoals ik hem hier ook heb.
Ofwel dan zou je ze beide moeten gaan vergelijken of de strings overeen komen wat best zal kloppen, mja wat is dan de oorzaak ....?
Ps. het pad klopt in igg zoals ik hem hier ook heb.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
is wat lastig om uit de leggen maar op de steam versie zit een extra check en de repaints die daar in geplaatst worden werken dan niet. kan het eingelijk niet goed in tekst uit leggen, sorry
We hebben dit probleem ook gehad met de [Studio2561] Eisenbahnwerk Donnerbüchsen RepaintPack v1.0 oorspronkelijk hadden we deze gemaakt op de niet steam versie, maar bij het testen kwamen we er achter dat het niet werkt op de steam versie en toen ook nog bekend werd dat de niet steam versie niet meer verkrijgbaar was hebben we alles moeten ombouwen dus alles main .bin en .geo bestanden opnieuw moeten maken en decals verplaatst naar een andere map en ga maar door.
We hebben dit probleem ook gehad met de [Studio2561] Eisenbahnwerk Donnerbüchsen RepaintPack v1.0 oorspronkelijk hadden we deze gemaakt op de niet steam versie, maar bij het testen kwamen we er achter dat het niet werkt op de steam versie en toen ook nog bekend werd dat de niet steam versie niet meer verkrijgbaar was hebben we alles moeten ombouwen dus alles main .bin en .geo bestanden opnieuw moeten maken en decals verplaatst naar een andere map en ga maar door.
-
Marklin
- 5
Ja Steam heeft wel een controle over wel en niet legale add-ons maar een repaint is toch niets illegaals aan zou je denken.
Dan zou het erop neerkomen dat er nergens wat van Steam komt repaints gemaakt kunnen worden maar dat is weer wel zo, denk aan de ICE.
Dan zou het erop neerkomen dat er nergens wat van Steam komt repaints gemaakt kunnen worden maar dat is weer wel zo, denk aan de ICE.
-
stoker1952
- 3
Jammer, dan maar op z'n Oostenrijks door het mooie Limburgse land.
@Marklin,
je begrijpt ondertussen wel dat zeker voor mij dit een grote stap te ver gaat
Bedankt voor alle antwoorden.
@Marklin,
je begrijpt ondertussen wel dat zeker voor mij dit een grote stap te ver gaat
Bedankt voor alle antwoorden.