't Midden van Nederland V3.0
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1629 keren
- Ontvangen waarderingen: 9589 keren
Re: 't Midden van Nederland V3.0
Geen last van

- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
- Marklin
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 55 keren
- Ontvangen waarderingen: 32 keren
Ook bij mij is alles normaal, zoals het hoort te zijn
- Deze gebruikers waarderen stoker1952 voor dit bericht:
- Marklin
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2763 keren
- Ontvangen waarderingen: 3088 keren
Mooi ..., althans van mijn kant gezien.
Voor RcA51 is het minder mooi en zou met deze gegevens niet weten waar zijn schaduw aan kan liggen.
Voor RcA51 is het minder mooi en zou met deze gegevens niet weten waar zijn schaduw aan kan liggen.
-
Thijmen.1666
- 1
- Gegeven waarderingen: 28 keren
- Ontvangen waarderingen: 31 keren
Ben trouwens wat opgevallen bij Naarden-Bussem en Bussem Zuid. De overweg gaat maar bij een van de twee kanten dicht en de andere twee blijven open staan!

YouTube
Instagram
Scenario pagina

“Gewoon Thijmen, met een hoofd vol ideeën, te veel treinen en nog grotere dromen.”
Scenario pagina

“Gewoon Thijmen, met een hoofd vol ideeën, te veel treinen en nog grotere dromen.”
-
Marklin
- 5
Zal er eens naar kijken, en bedankt.
Word met een edit vervolgd.
Edit/
Inderdaad konden deze spoorbomen niet dicht gaan komende uit Weesp, daar lag geen rail link op dat spoor maar is nu hersteld.
Word met een edit vervolgd.
Edit/
Inderdaad konden deze spoorbomen niet dicht gaan komende uit Weesp, daar lag geen rail link op dat spoor maar is nu hersteld.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Thijmen.1666
-
jipvanheugten
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Goedenavond,
Ik weet niet of het reeds gemeld is maar volgensmij mist er een rij met seinen kort voor het binnenrijden van station Weesp uit de richting Amsterdam Centraal. Na de brug die volgt na de samenkomst van de sporen van de Watergraafsmeer, de sporen uit Amsterdam Centraal en de sporen vanuit Amsterdam Arena is er enkel nog een rij met P-Seinen welke niet de wissels voor het station kunnen beveiligen.
Ik weet dat het traject nog WIP is maar ik dacht dat het wel handig zou zijn om te melden!
Ik weet niet of het reeds gemeld is maar volgensmij mist er een rij met seinen kort voor het binnenrijden van station Weesp uit de richting Amsterdam Centraal. Na de brug die volgt na de samenkomst van de sporen van de Watergraafsmeer, de sporen uit Amsterdam Centraal en de sporen vanuit Amsterdam Arena is er enkel nog een rij met P-Seinen welke niet de wissels voor het station kunnen beveiligen.
Ik weet dat het traject nog WIP is maar ik dacht dat het wel handig zou zijn om te melden!
-
Marklin
- 5
Nja het was nog niet gemeld maar idd missen de inrijseinen 2, 4, 6 en 8 voor Weesp.
Het andere wat je noemt moet nog naar gekeken worden en zal best goed komen, en juist dit soort zaken blijven melden al is het WIP dus bedankt.
Edit/
De bakens staan er nog wel ..., mja wellicht door een wijziging in het spoor zijn ze verdwenen en dus niet bij nagedacht.
Afijn al met al staan ze er weer inclusief gele V borden die er ook niet stonden:

Het andere wat je noemt moet nog naar gekeken worden en zal best goed komen, en juist dit soort zaken blijven melden al is het WIP dus bedankt.
Edit/
De bakens staan er nog wel ..., mja wellicht door een wijziging in het spoor zijn ze verdwenen en dus niet bij nagedacht.
Afijn al met al staan ze er weer inclusief gele V borden die er ook niet stonden:

-
Marklin
- 5
Hier kom ik even niet uit, welke brug bedoel je en het doet zich dus voor op lijn Amsterdam CS - Weesp, of Weesp - Amsterdam CS?jipvanheugten schreef: ↑11 feb 2026, 23:15Na de brug die volgt na de samenkomst van de sporen van de Watergraafsmeer, de sporen uit Amsterdam Centraal en de sporen vanuit Amsterdam Arena is er enkel nog een rij met P-Seinen welke niet de wissels voor het station kunnen beveiligen.
Zou je een plaatje kunnen laten zien wat waar volgens jou met enkel P-Seinen word bedoeld welke niet de wissels voor het station kunnen beveiligen, maar welk station?
-
jipvanheugten
- 5
Goedenavond,
Daarmee is het probleem opgelost! Wat betreft de P-seinen betrof het hetzelfde probleem. De rij met P-Seinen waren de laatste seinen voordat je de ontbrekende inrijders van station Weesp tegen komt uit de richting van Amsterdam. Het was om te benadrukken dat er ergens iets mis ging in de sein-projectering.
Daarmee is het probleem opgelost! Wat betreft de P-seinen betrof het hetzelfde probleem. De rij met P-Seinen waren de laatste seinen voordat je de ontbrekende inrijders van station Weesp tegen komt uit de richting van Amsterdam. Het was om te benadrukken dat er ergens iets mis ging in de sein-projectering.
-
Marklin
- 5
Oké, het ging dus om dezelfde seinen die nu zijn hersteld, ik dacht even dat het een punt op zich was. 
-
Marklin
- 5
Even wat aan het knutselen geweest met de vliegtuigen van Owin en Sjef maar die zijn duidelijk gemaakt om niet te vliegen.
In de Kuju map zit een standaard Airliner en dacht met wat naamswijzigingen enz. ga ik dat eens uitproberen of het werkend is.
En ja dat werkt, d.w.z. ze vliegen ..., alleen van Owin vliegt hij achteruit en van Sjef op de zijkant wat in de lucht nog nooit is vertoont, kortom jammer maar dat gaat hem niet worden.
Owin, vliegend van onder naar boven op de loft lijn:

En van Sjef:

Edit/
Met de auto's van Frison op wegen is dit ooit eens aan de orde geweest maar weet zo gauw niet waar het door kwam ....
In de Kuju map zit een standaard Airliner en dacht met wat naamswijzigingen enz. ga ik dat eens uitproberen of het werkend is.
En ja dat werkt, d.w.z. ze vliegen ..., alleen van Owin vliegt hij achteruit en van Sjef op de zijkant wat in de lucht nog nooit is vertoont, kortom jammer maar dat gaat hem niet worden.
Owin, vliegend van onder naar boven op de loft lijn:

En van Sjef:

Edit/
Met de auto's van Frison op wegen is dit ooit eens aan de orde geweest maar weet zo gauw niet waar het door kwam ....
-
Marklin
- 5
Juist, de aanhouder wint.
Toch eentje gevonden van Owin die vooruit vliegt en wel de A310F Martinair Cargo.

Toch eentje gevonden van Owin die vooruit vliegt en wel de A310F Martinair Cargo.

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
- denisJura • mkasthijs
-
mvdm
- 5
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 14 keren
Altijd leuk als er ook iets in de lucht gebeurt. Helaas heeft Martinair Cargo nooit met de A310F gevlogen. Wel met de 747 en MD-11.
-
Marklin
- 5
Nja, ik ga ervan uit dat de maker er meer vanaf weet dan ik.
En zoals je had kunnen lezen vliegen anderen niet zoals het hoort te zijn en was dit vooralsnog de enigste optie.
Maar er is meer fictief dus kan een vliegend object er nog wel bij.
En zoals je had kunnen lezen vliegen anderen niet zoals het hoort te zijn en was dit vooralsnog de enigste optie.
Maar er is meer fictief dus kan een vliegend object er nog wel bij.
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1629 keren
- Ontvangen waarderingen: 9589 keren
Ja en ik heb nooit echt met een trein gereden.
Het is een spel c.q. simulator, dus wie ziet dat.
-
Marklin
- 5
Heb deze nog eens nader in de lucht bekeken maar gaat het toch niet worden omdat er iets van een schaduw onder hangt of zo.
En de A330 KLM heeft geen schaduw na het proberen en tevens ook de goede kant op vliegt, dus vooruit.
Zie schaduw pijl?:

-
Farao_Ramses_II
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Hallo! Prachtige route dit! Zeker het nieuwe stuk naar Amsterdam ziet er veelbelovend uit! (En wel meer plekken zijn mooi uitgevoerd!)
Kleine bug die ik ben tegengekomen: op station Soest vindt er z-fighting plaats tussen elementen op het perron. (De textures met perrontegels clippen in elkaar.)
Kleine bug die ik ben tegengekomen: op station Soest vindt er z-fighting plaats tussen elementen op het perron. (De textures met perrontegels clippen in elkaar.)
-
Marklin
- 5
Ja dat zal wellicht op meer plaatsen en routes het geval zijn om het gesloten te krijgen dat perrons elkaar meer of minder wat overlappen, tenminste als ze op precies dezelfde hoogte liggen.
Probeer er wel rekening mee te houden, maar er is haast geen ontkomen aan.
Probeer er wel rekening mee te houden, maar er is haast geen ontkomen aan.
-
jerbux
Kan het download team misschien een .exe maken voor 't mvnl , want als ik een rwp file probeer to downloaden gaat het de hele tijd crashen.

-
RemkoH
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 193 keren
- Ontvangen waarderingen: 470 keren
Alleen wanneer de maker van de route ons daarom zou vragen.
Maar die kiest volgens mij bewust voor dit type download.
Dan zou je eens moeten nakijken wat er met jouw computer aan de hand is.
Het zou niets uit mogen maken of je een exe of een rwp bestand download.
Maar die kiest volgens mij bewust voor dit type download.
Dan zou je eens moeten nakijken wat er met jouw computer aan de hand is.
Het zou niets uit mogen maken of je een exe of een rwp bestand download.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op
-
Marklin
- 5
Hmm wat, als jij een rwp file probeer to downloaden gaat het de hele tijd crashen, hoe kan dit nou ...?
Dan zou iedereen er toch mee te maken hebben die een rwp file download, of bedoel je bv. het installeren ervan?
Dan zou iedereen er toch mee te maken hebben die een rwp file download, of bedoel je bv. het installeren ervan?