Medestrijders,
Ik loop met de AI Loks van Dutch Classics tegen het probleem aan dat bij tegemoet komende treinen de pantografen omlaag staan. Ik meen hierover in het verleden al eens op een forum iets over gelezen te hebben. Ik heb gegoogled en op dit forum gekeken, maar ik kwam hierover niets tegen. Ik meen te weten dat het iets te maken met het tijdstip dat een AI trein start. Weet iemand meer?
GrErik
Dutch classics Pantograaf AI trein
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 768 keren
- Ontvangen waarderingen: 1561 keren
Re: Dutch classics Pantograaf AI trein
Dit is een bekende bug vooral bij de 1200.
Best kan je voor de AI de Simple versie gebruiken, gezien de Advance in AI de stroomafnemers niet om hoog doet.
Best kan je voor de AI de Simple versie gebruiken, gezien de Advance in AI de stroomafnemers niet om hoog doet.
-
simonewerro
- 5
- Gegeven waarderingen: 89 keren
- Ontvangen waarderingen: 141 keren
Dank je wel voor het meedenken. Ik gebruik echter al de simple mode voor de AI treinen, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Trouwens ook de 1100.
-
Kcalk_04
- 3
- Gegeven waarderingen: 930 keren
- Ontvangen waarderingen: 268 keren
Het voelt soms een beetje random ja, meestal werken de stroomafnemers bij mij wel goed als ze genoeg tijd hebben gehad om op te starten. Maar het voelt een beetje random altijd. Het gebruik van simple mode is wel een vereiste volgens DC zelf.
-
Dwarsligger
- 5
- Gegeven waarderingen: 128 keren
- Ontvangen waarderingen: 956 keren
Volgens mij was het zo dat de trein niet te ver van de spelerstrein af mocht zijn op het moment dat het script initialiseert.
-
Kcalk_04
- 3
- Gegeven waarderingen: 930 keren
- Ontvangen waarderingen: 268 keren
Dat zou goed kunnen, er is ergens een soort sweet-spot ofzo maar ik weet niet waar die ligt. Gelukkig is dit in de 1300 gefixt geloof ik. Dus wie weet of die fix ooit nog op de 1200 zal verschijnen ooit...