Het viel mij op dat aan de noordzijde van spoor 31 op het emplacement van Heerlen een draad in de bovenleiding ontbreekt.
Ik heb dit ook bij Kcalk nagevraagd; hij heeft dit bevestigd, dus het ligt niet aan mij.

Inderdaad en dat is niet alleen bij perrons, ook bij sporen, oa. de bedding die een endcab hebben, wil het nog wel eens voorkomen.

Leuk Bert dat je deze route verder gaat bouwen. Tevens vind ik het een goede en verstandige keuze om de Maaslijn als Diesellijn te behouden in de route omdat we deze route jaren zo gekend hebben in de jaren 60,70,80,90 en 00-25. Ook voor het maken van scenario's uit die tijd zonder bovenleiding zou gaaf zijn. Misschien voor de liefhebbers voor de geëlektrificeerde Maaslijn in de toekomst een aparte losse versie net zoalals de jaren 1982-1985 versie. Succes met de bouw en ik kijk er naar uit naar de mooie uitbreiding in jouw mooie routeBertTrain schreef: ↑20 mar 2026, 16:46Ja inderdaad Sittard - Born en de Maaslijn. In een volgende release zal het stuk Roermond - Venlo opgenomen worden.
Wat daarna komt, mogelijk weer een stuk in de 80'er jaren of doorgaan richting Nijmegen (Venray ligt zo wie zo nog in Limburg..), het is maar net waar ik zin in heb...
De Maaslijn zal in huidige tijd worden uitgevoerd dus zonder bovenleiding.
DTG gaat nog tot 2 april door met voorjaarsuitverkoop via Steam.