Arriva Wink

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

DutchSims200
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Arriva Wink

Bericht door DutchSims200 »

Even een vraagje voor heel wat scenarios heb ik de Arriva Wink nodig nu is nog de vraag werkt de trein nog sinds de Flirt 3 en de Stadler GTW een update hebben gehad of kan ik beter wachten tot die trein een update heeft gehad want er staat namelijk bij de download van de Wink Deze repaint is momenteel niet compatibel met ChrisTrain's GTW V4.0.0 & Flirt V6.0.0, dus het is niet aan te raden om deze op dit moment te downloaden en te gebruiken is het dan slim om hem wel te gebruiken of kunnen er dan problemen ontstaan

Rubku_NL
Download Manager
6
Gegeven waarderingen: 791 keren
Ontvangen waarderingen: 1650 keren

Re: Arriva Wink

Bericht door Rubku_NL »

Nee, de repaint werkt niet meer sinds de grote update van ChrisTrains eind vorig jaar, omdat alle eindrijtuigen opnieuw moeten worden gemaakt.
Tot die tijd is het niet aan te raden om deze te gebruiken, en zeker niet als spelerstrein.
Daarom voegen we altijd een disclaimer toe aan een repaint als deze niet meer compatibel is met de huidige versie van het origineel.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Patrick
6
Gegeven waarderingen: 102 keren
Ontvangen waarderingen: 135 keren

Re: Arriva Wink

Bericht door Patrick »

Ik ga binnenkort kijken of ik de WINK weer eens opnieuw zal gaan maken. Heb de laatste tijd alleen bar weinig motivatie voor TSC, dus het kan allemaal nog wel even een tijdje duren.
Afbeelding

Routebouwer NONLv7
[DEC] Stadler WINK Pack V2.0 Dev

Patrick F.

Terug naar “Vragen”