Hallo iedereen, eigenlijk een hele simpele vraag over OpenBVE. Ik weet dat het eigenlijk hardstikke oud is maar weet iemand nog of er ergens anders materieel te verkrijgen is dan de Mat '64?
Mvg Fedje
OpenBVE materieel?
-
fedje-wadlopertje
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
OpenBVE materieel?
"Het kan."
Sorry wadlopertje, ik wist niet dat je zo heette bij het maken. Echt, echt sorry.
Sorry wadlopertje, ik wist niet dat je zo heette bij het maken. Echt, echt sorry.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 794 keren
- Ontvangen waarderingen: 1654 keren
Re: OpenBVE materieel?
Ik ken de game niet eens, en heb even snel gekeken, maar ben bang dat het nog een zoek toch gaat worden.
Is er een bepaalde reden waarom je specifiek voor deze game zoekt?
Een goed alternatief zou bijvoorbeeld TSC of TSW kunnen zijn.
Bij TSC kun je, zodra je de basisgame hebt gekocht, een aantal dingen gratis downloaden en gebruiken (zie downloads). Het klopt weliswaar dat je voor het grootste deel betaalde extra’s nodig hebt, maar er zijn ook dingen die gratis zijn.
Is er een bepaalde reden waarom je specifiek voor deze game zoekt?
Een goed alternatief zou bijvoorbeeld TSC of TSW kunnen zijn.
Bij TSC kun je, zodra je de basisgame hebt gekocht, een aantal dingen gratis downloaden en gebruiken (zie downloads). Het klopt weliswaar dat je voor het grootste deel betaalde extra’s nodig hebt, maar er zijn ook dingen die gratis zijn.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- fedje-wadlopertje
-
fedje-wadlopertje
Nou voor dat ik TSC had had ik OpenBVE, en ik wou nog eens kijken of er nog wat voor beschikbaar was. Maar ik ben het met je eens, TSC is veel beter.
- Deze gebruikers waarderen fedje-wadlopertje voor dit bericht:
- Rubku_NL
"Het kan."
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2813 keren
- Ontvangen waarderingen: 3104 keren
Heb er verder niets mee maar met Dr. Google is er nog wel wat te vinden over OpenBVE.
En Hier is nog meer te vinden waaronder materieel.
En Hier is nog meer te vinden waaronder materieel.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- fedje-wadlopertje
-
fedje-wadlopertje
Dank je, waardeer het
Ik had iets specifieker moeten zijn met het feit dat ik graag Nederlands materieel zou willen. Op een of andere stokoude website de mat '64 gevonden, daar was ook een linkje naar een site die uit Kroatië kwam en inmiddels allang vergaan is. Op de eerstgenoemde site ook een paar routes gevonden gelukkig.
Ik had iets specifieker moeten zijn met het feit dat ik graag Nederlands materieel zou willen. Op een of andere stokoude website de mat '64 gevonden, daar was ook een linkje naar een site die uit Kroatië kwam en inmiddels allang vergaan is. Op de eerstgenoemde site ook een paar routes gevonden gelukkig.
"Het kan."