Vakjes aanvinken in de providermappen
Moderator: Rubku_NL
-
Kevinolova
- Gegeven waarderingen: 9 keren
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
Vakjes aanvinken in de providermappen
Hallo, ik heb een probleempje. Als ik een voor bepaalde objecten een bij de providermappen rechts in beeld een vakje wil aanvinken, duurt het na klikken ongeveer 2 minuten voordat het vinkje verschijnt. Tijdens die 2 minuten is het spel helemaal vastgelopen en kan je niks anders doen dan wachten. Weet iemand wat hier aan de hand is? Of is het normaal? 
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 806 keren
- Ontvangen waarderingen: 1680 keren
Re: Vakjes aanvinken in de providermappen
Nou dat het soms wat langer duurt is niet heel vreemd maar 2 is wel heel lang.
Wat probeer je dan aan te zetten, want ik kan me bijna niks voor stellen wat zo lang zou duurt.
Wat probeer je dan aan te zetten, want ik kan me bijna niks voor stellen wat zo lang zou duurt.
-
Kevinolova
- Gegeven waarderingen: 9 keren
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
Eigenlijk als ik eentje aanvink en dan wacht, is het ongeveer +-30 seconden, maar als ik een paar tegelijk doe, dan duurt het wel echt een paar minuten. Dit geldt voor alle vinkjes. Het zijn de objectpakketten van Dutchsims en objecten die nodig zijn voor de Nederlandse routes.
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 806 keren
- Ontvangen waarderingen: 1680 keren
Oke maar waarom wil je die allemaal aan zetten ?
Ga je zelf een route bouwen ?
Zo ja dan zou ik meteen zeggen stop er meteen mee om alles aan te zetten gezien dat de meest gemaakte fout is.
Je moet namelijk alleen iets aan zetten als je dat nodig heb, anders niet.
Ga je zelf een route bouwen ?
Zo ja dan zou ik meteen zeggen stop er meteen mee om alles aan te zetten gezien dat de meest gemaakte fout is.
Je moet namelijk alleen iets aan zetten als je dat nodig heb, anders niet.
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2825 keren
- Ontvangen waarderingen: 3119 keren
Ja, maar alles tegelijk aanvinken gaat in veel geval niet tenzij het maar een Provider map heeft met daarin afzonderlijke producten zoals bij oa. DTG en RSC wat overigens meest Payware is.
En juist die moet men sowieso niet klakkeloos allemaal aanvinken want dat betekent dat er diverse add-ons gebruikt worden waar vaak dezelfde objecten inzitten alleen met een andere pad naam maar later wel nodig zijn voor derden ofwel een stuk of 15 payware add-ons alleen voor objecten.
Kortom zoals Rubku ook aangeeft, NIET doen!
En juist die moet men sowieso niet klakkeloos allemaal aanvinken want dat betekent dat er diverse add-ons gebruikt worden waar vaak dezelfde objecten inzitten alleen met een andere pad naam maar later wel nodig zijn voor derden ofwel een stuk of 15 payware add-ons alleen voor objecten.
Kortom zoals Rubku ook aangeeft, NIET doen!