Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz. Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Bij het opstarten van sommige scenario's krijg ik deze foutmelding te zien.
Kan iemand mij vertellen waar dit vandaan komt, en hoe ik dit kan oplossen?
Is het zo dat een scenario onspeelbaar is doordat het altijd crasht? Of gebeurt dat soms?
Grote scenario's met veel AI-verkeer over een lange afstand en het gebruik van soundmods kan de kans op crashen vergroten.
[EDIT]
Voor een scenario is het belangrijk dat je alle payware en rollend materieel van dat scenario bezit.
Het scenario is onspeelbaar, crasht iedere keer als ik m inlaad.
Heb met de meeste scenario's geen problemen hiermee, vermoed dat t dan door een groot scenario komt..
Nou de rede waarom het scenario niet werkt is om dat het scenario gemaakt is voor v6.5b en we zitten op 7.0b.
Tussen deze versie is zijn er een aantal zaken aangepast, wat vrijwel zeker het probleem geeft.
Daarom raden we altijd aan om alleen scenario's te doen die op de huidige versie gebouwd zijn, dus in dit geval 7.0b
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!
Nee, het is juist andersom: het scenario is gemaakt voor 6.5b. Als je het op 7.0b wilt spelen, zal het niet werken omdat er verschillende dingen zijn veranderd.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!