Toch heeft Edgar hier een mooie tussenoplossing voor gevonden: https://goo.gl/maps/ex6oCcX12QNBWUTXAMarklin schreef: ↑04 okt 2020, 11:50Een paar mooie platen, alleen heeft Coha meer aan objecten dan je denkt. (tenzij de route van jou is?)
Want mij lijkt dat het rijrichtingbord in het knipsel links er een hoort te wezen die rechts staat.
Althans die staan er in werkelijk ook, mja dat kan in deze situatie natuurlijk afwijken.
Afbeelding
Sorry voor de late reactie. Ik wist zeker dat Coha die hadden maar niet de rood/wit variant. Dacht dat dit beter pastteMarklin schreef: ↑04 okt 2020, 11:50Een paar mooie platen, alleen heeft Coha meer aan objecten dan je denkt. (tenzij de route van jou is?)
Want mij lijkt dat het rijrichtingbord in het knipsel links er een hoort te wezen die rechts staat.
Althans die staan er in werkelijk ook, mja dat kan in deze situatie natuurlijk afwijken.
Afbeelding
Niet overal hangt BVL, op de Ponlijn waar het tweede plaatje geschoten is iig niet.Wadlopertje schreef: ↑18 nov 2020, 17:33Wat ik nog nooit heb gemeld maar wat ik toch even kwijt wilde en dat is dat er overal mooie 3d bovenleiding hangt!