RUNNING TRAIN (ja, hoofdletters).
Het is een nieuwe game, gemaakt door 1 developer in Unreal Engine 5.
De route is fictief maar bijzonder goed gemaakt, draait ook nog eens super goed.
Op dit moment is de game nog in Early Access, er zijn nog maar 2 lijnen te rijden en ongeveer 40 services met een beperkte selectie aan treinen.
Maar het heeft best wel potentie, het is natuurlijk meer gefocust op de Japanse markt, maar best wel interessant om eens te proberen.
Wees alleen niet bang, dat je score al vrij snel zakt.
De game:
Bekijk mijn video over de game, wat handige tips en een rit over de lijn.
Wat zal de eindscore zijn?
RUNNING TRAIN - Nieuwe Japanse Train Sim
-
Rob Jansen
- Oprichter
- 6
- Gegeven waarderingen: 225 keren
- Ontvangen waarderingen: 400 keren
RUNNING TRAIN - Nieuwe Japanse Train Sim
- Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
- denisJura
-
blauwa
- 3
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
Re: RUNNING TRAIN - Nieuwe Japanse Train Sim
Ik heb de game zojuist aangeschaft. Het ziet er inderdaad allemaal fantastisch uit, maar mijn NVIDIA GeForce RTX 2026 (6GB) moet wel heel hard werken. De ventilator loeit erop los. Hier heb ik bij Train Simulator Classic helemaal geen last van. Enig idee welke instellingen dit kan voorkomen, in de game zelf of in het NVIDIA control panel?
-
Rob Jansen
- Oprichter
- 6
- Gegeven waarderingen: 225 keren
- Ontvangen waarderingen: 400 keren
Re: RUNNING TRAIN - Nieuwe Japanse Train Sim
Vanuit de game kun je veel instellen.
De game kan zijn dat het geen detectie heeft voor automatische instellingen (kan ik niet verifiëren) en dat je op mogelijk High/Ultra speelt.
De GTX 2060 is ondertussen al behoorlijk oud en de game draait op Unreal Engine 5 waardoor je de game instellingen mogelijk (wat meer) terug moet draaien om het soepel te laten draaien. TSC heeft een eigen, oude engine en die gebruikt je videokaart veel minder dan Unreal Engine.
Check je video instellingen in de game via Settings > Graphics en dan heb je drie secties welke je mee kan spelen om te kijken of het wat aangepast kan worden naar wat je wil.
De Upscaling & Anti Aliasing, Visual Quality en Dynamic GI & Reflection.
Probeer eerst de Global optie richting Medium of Low te zetten onder Visual Quality en onder de Dynamic GI, beide opties ook meer richting medium.
Als laatste de upscaling & anti Aliasing meer op SMAA, TAA of eventueel FXAA.
DLSS is wel ondersteunt op de 2000 series, maar dit kan wel effect hebben.
De game kan zijn dat het geen detectie heeft voor automatische instellingen (kan ik niet verifiëren) en dat je op mogelijk High/Ultra speelt.
De GTX 2060 is ondertussen al behoorlijk oud en de game draait op Unreal Engine 5 waardoor je de game instellingen mogelijk (wat meer) terug moet draaien om het soepel te laten draaien. TSC heeft een eigen, oude engine en die gebruikt je videokaart veel minder dan Unreal Engine.
Check je video instellingen in de game via Settings > Graphics en dan heb je drie secties welke je mee kan spelen om te kijken of het wat aangepast kan worden naar wat je wil.
De Upscaling & Anti Aliasing, Visual Quality en Dynamic GI & Reflection.
Probeer eerst de Global optie richting Medium of Low te zetten onder Visual Quality en onder de Dynamic GI, beide opties ook meer richting medium.
Als laatste de upscaling & anti Aliasing meer op SMAA, TAA of eventueel FXAA.
DLSS is wel ondersteunt op de 2000 series, maar dit kan wel effect hebben.
- Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
- denisJura