heb route verwijderd en opnieuw geïnstalleerd als administrator en installatie pad is correct.
heb nog steeds hetzelfde probleem
andere Nederlandse routes werken perfect en ook de oude versie 7.0b.
blijf voorlopig maar deze versie gebruiken.
Gatverdamme!
Railroad5846 schreef: ↑11 jun 2026, 11:50Bedankt voor de snelle reactie Marklin.
heb route verwijderd en opnieuw geïnstalleerd als administrator en installatie pad is correct.
heb nog steeds hetzelfde probleem![]()
![]()
andere Nederlandse routes werken perfect en ook de oude versie 7.0b.
blijf voorlopig maar deze versie gebruiken.
Het gaat om Scenery Density. Zet deze ALTIJD voluit! Anders ga je diverse objecten niet meer zien terwijl ze er wel gewoon zijn. Niet alleen in deze route maar vrijwel allemaal.Spoorwegen Nederland schreef: ↑11 jun 2026, 10:23Ik heb alle Scenery instellingen op het hoogst gezet en de rest gewoon op Hoog staan inplaats van Custom en dan werkt het sceanrio prima!![]()
Ik heb altijd mijn Scenery Denstiny op max staan!RemkoH schreef: ↑11 jun 2026, 13:20Het gaat om Scenery Density. Zet deze ALTIJD voluit! Anders ga je diverse objecten niet meer zien terwijl ze er wel gewoon zijn. Niet alleen in deze route maar vrijwel allemaal.Spoorwegen Nederland schreef: ↑11 jun 2026, 10:23Ik heb alle Scenery instellingen op het hoogst gezet en de rest gewoon op Hoog staan inplaats van Custom en dan werkt het sceanrio prima!![]()
Andere Scenery settings kunnen gerust op een lagere stand wanneer beschikbare RAM een issue is.
Ik weet het oprecht niet, ik kan je ook niet helpen.Railroad5846 schreef: ↑11 jun 2026, 14:26heb alle onderdelen van de handleiding opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
Maar helaas probleem niet opgelost. Als ik route opstart in editor en/of scenario, crasht meteen naar bureaublad.
Andere nederlandse routes starten geen enkel probleem.
ik geef het op.
Spoorwegen Nederland schreef: ↑11 jun 2026, 15:44Ben zojuist ergens achtergekomen!
Ik heb zojuist geprobeerd om een Quik Drive Scenario in te laden met alle Grafische Instelingen op MAXIMAAL en het laade in 1 keer in zonder problemen!
Dus persoonlijk denk ik dat het Standaard sceanrio wat je bij de route meegeleverd krijgt dat daar ergens een foutje zit!![]()
Gefixt!
Dat kan oa. toch bekeken worden met TS_Tools.
Oh, ik herriner me nog vaag hier eens naar gekeken te hebben. Dit asset ligt ergens bij het viaduct bij Zwolle RGS vermoedelijk. Niet heel netjes van mij, maar het zou geen effect moeten hebben op het scenario...