Was op zoek naar de Betuwe route en kon hem hier al niet vinden, maar op de site van
Dutchdriver stond wel een link vermeld achter; De betuweroute is hier te downloaden die helaas ook niet werkte.
Kortom is deze route uit het niets verdwenen, en zo ja wat was de reden hierachter?
De beta van die route stond op Simtogether geloof ik maar die is samen met de rest van dat schip onder gegaan helaas. Die route was altijd nog in beta en ligt al stil sinds dat ik in TSC actief ben dus ja... Wat de precieze reden is voor het niet heruploaden naar bijvoorbeeld dutchsims is mij niet bekend.
Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht:
Oké, ja als de maker (wie dat ook was?) geen toestemming heeft gegeven om de route vanaf wijlen Simsamen bv. hier te plaatsen dan houd het verhaal op.
Mja, heb uiteraard geen zeggenschap over iemand zijn site maar dan mag dat bij Dutchdriver wel eens geüpdatet worden, nu word men met een klontje suiker het riet in gestuurd.
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Heb al rond gekeken of ik contact info kon vinden maar helaas tot op heden geen succes. mocht de maker of iemand weten hoe ik met ze in contact kan komen hoor ik het graag.
wat bij DutchDriver staat is een Duitse seinen patch, geen standalone route. echter als je het origineel niet heb kan je er idd niets mee. en zo als gezegd houd het daar ook op gezien me bovenste punt.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Marklin
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!