NoordOost Nederland V7.1
-
jan-van-tellingen
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 16 dec 2020, 20:53
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Wat een fantastisch gemaakte route, zo perfect in alle facetten.
Technisch en qua decoratie en aankleding.
Je wordt er stil van. Echt genieten.
Super bedankt en wat een werk...alle eer en complimenten!
Jan van Tellingen
Technisch en qua decoratie en aankleding.
Je wordt er stil van. Echt genieten.
Super bedankt en wat een werk...alle eer en complimenten!
Jan van Tellingen
- Deze gebruikers waarderen jan-van-tellingen voor dit bericht:
- mkasthijs
-
Treintje
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 17 feb 2022, 13:00
- 4
- Locatie: hiero
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 33 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Ik was wat aan het rond touren en zo kwam ik in Leeuwarden terecht en daar zag ik het volgende

Vreemd dat er containers schuin op het spoor staan

Vreemd dat er containers schuin op het spoor staan
-
Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 6
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 850 keren
- Ontvangen waarderingen: 1788 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
8535
als in Sprinter 8535 naar Kampen, zo ja dan is dat niet zo gek want deze is gemaakt voor v3.0
ALLE scenario's van vorige versie werken 100% niet meer, om dat zo wat alles is aangepast kwa spoor.
als in Sprinter 8535 naar Kampen, zo ja dan is dat niet zo gek want deze is gemaakt voor v3.0
ALLE scenario's van vorige versie werken 100% niet meer, om dat zo wat alles is aangepast kwa spoor.
-
mkasthijs
- Berichten: 1669
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
- 6
- Locatie: Apeldoorn
- Gegeven waarderingen: 2391 keren
- Ontvangen waarderingen: 2373 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Dit klopt zeker ja.
Er waren/zijn werkzaamheden op Leeuwarden waarbij er containers op het spooor stonden
Dit hebben we zo nagebouwd. Daarom is het spoor daar ook buiten gebruik, wegens grootschalige werkzaamheden op Leeuwarden
- Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
- Treintje
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
Treintje
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 17 feb 2022, 13:00
- 4
- Locatie: hiero
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 33 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Okido! Opgelost, bedankt. Ik ben verder gaan touren en, zie screen met coördinaten, mocht ik me uitleven met een snelheid van 225 (km of Miles) Dat mag jezelf even bekijken:

Ik blijf verder touren. mocht ik nog meer tegenkomen dan meld ik het wel.
PS. Ik was bij v6 gestopt met deze route en ben nu weer enthousiast geworden. De route is ontzettend mooi.....Chapeau
Ik wil niet als mieren**ker bestempeld worden maar dat nieuwe spoor is dat soms zwaarder
Ik reed nam. van Leeuwarden richting Meppel en ik zag dat de hoogte wat schommelde hier en daar. Slechts 0.1 / 0.5 %
Kan natuurlijk ook zijn dat de grond aan het verzakken is.
Het heeft niets met bruggen te maken hoor. Dat is enigszins normaal.

Ik blijf verder touren. mocht ik nog meer tegenkomen dan meld ik het wel.
PS. Ik was bij v6 gestopt met deze route en ben nu weer enthousiast geworden. De route is ontzettend mooi.....Chapeau
Ik wil niet als mieren**ker bestempeld worden maar dat nieuwe spoor is dat soms zwaarder
Ik reed nam. van Leeuwarden richting Meppel en ik zag dat de hoogte wat schommelde hier en daar. Slechts 0.1 / 0.5 %
Kan natuurlijk ook zijn dat de grond aan het verzakken is.
Het heeft niets met bruggen te maken hoor. Dat is enigszins normaal.
- Deze gebruikers waarderen Treintje voor dit bericht:
- mkasthijs
-
kph
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 06 apr 2020, 12:16
- 6
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 28 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Complimenten voor de huidige versie van de route, en een hartelijk dank voor al het werk dat is geleverd.
Ik probeer een oud scenario dat ligt te verstoffen op mijn schijf nieuw leven in te blazen met een actuele rit. Echter net buiten Leeuwarden richting Zwolle loop ik tegen een stoptonend P sein 780 aan. In de route editor even gekeken naar het sein. Klopt de link? Zie plaatje.

Volgens sporenplan.nl zou sein 780 een bediend sein moeten zijn, er ligt iets verderop een bedienbare brug.
Aanvulling: Volgens de basisbeheerkaart van Prorail zou sein 780 een Automatisch Sein Niet-Permissief moeten zijn.
Groet,
Kees.
Ik probeer een oud scenario dat ligt te verstoffen op mijn schijf nieuw leven in te blazen met een actuele rit. Echter net buiten Leeuwarden richting Zwolle loop ik tegen een stoptonend P sein 780 aan. In de route editor even gekeken naar het sein. Klopt de link? Zie plaatje.

Aanvulling: Volgens de basisbeheerkaart van Prorail zou sein 780 een Automatisch Sein Niet-Permissief moeten zijn.
Groet,
Kees.
-
mkasthijs
- Berichten: 1669
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
- 6
- Locatie: Apeldoorn
- Gegeven waarderingen: 2391 keren
- Ontvangen waarderingen: 2373 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Wat is dit dan weer.....
Nee, dit klopt zeker niet. Die link had voor het sein moeten liggen.
Dit heeft niemand gezien in de testen.
Wordt meegenomen in V7.5
Leg de link nu maar voor het sein neer, het sein zelf is goed.
Zo te lezen moet dit een P-sein met B0 worden, wegens de brug. Ook dat wordt gefixt
De andere zijde hebben dit trouwens niet. Alleen maar twee voorseinen, zonder bediend of vast rood
EDIT:
Die nee kant wel dus, zal ik ook gaan fiksen
Nee, dit klopt zeker niet. Die link had voor het sein moeten liggen.
Dit heeft niemand gezien in de testen.
Wordt meegenomen in V7.5
Leg de link nu maar voor het sein neer, het sein zelf is goed.
Zo te lezen moet dit een P-sein met B0 worden, wegens de brug. Ook dat wordt gefixt
De andere zijde hebben dit trouwens niet. Alleen maar twee voorseinen, zonder bediend of vast rood
EDIT:
Die nee kant wel dus, zal ik ook gaan fiksen
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
Marklin
- Berichten: 5184
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 6
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2881 keren
- Ontvangen waarderingen: 3139 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Je bedoeld de andere zijde van de brug?, zo ja volgens mij heeft het rechter spoor een hoofdsein (779) en dus geen voorsein, zie Vanaf ca.51:40
Of je bedoeld geheel wat anders?
Edit/Nou wat je met die voorseinen bedoelde geen idee want voorsein 779 is perfect en niets op aan te merken!

