NS PlanW2 NL82

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

Gebruikersavatar
Napoleon1963
Berichten: 173
Lid geworden op: 23 feb 2024, 18:19
2
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

NS PlanW2 NL82

Bericht door Napoleon1963 »

Goedemiddag.
Weet iemand van jullie waar, ik de NS PlanW2 NL82 26,34m van MarcD kan downloaden.
Want railsim.nl is niet toegankelijk.
Alvast bedankt

edwinaartse
Berichten: 184
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:32
6
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door edwinaartse »

Die kan je gewoon hier bij Dutch Sims downloaden

viewtopic.php?f=52&t=2039

Gebruikersavatar
Napoleon1963
Berichten: 173
Lid geworden op: 23 feb 2024, 18:19
2
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Napoleon1963 »

Heb ik gedownload ,maar hij blijft aangeven NS PlanW2 NL82 26,34m niet gevonden.
In locoswap zie ik we de NS PlanW2 NL82 25,7m staan.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 854 keren
Ontvangen waarderingen: 1799 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Rubku_NL »

Ik vermoed dat je de oude zoekt, maar die is al jaren niet meer beschikbaar en vervangen door de huidige, mocht dit in een scenario nodig zijn dan is het al een behoorlijk verouderd scenario.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5194
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2886 keren
Ontvangen waarderingen: 3141 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Marklin »

Inderdaad, dan zul je de oude NS PlanW2 NL82 25,7m met LocoSwap moeten vervangen voor degene die je hebt gedownload om een scenario werkend te krijgen.
Tenminste als het daar bij blijft en met een oud scenario je dus niet tegen meerdere problemen aanloopt zoals missende markers enz.
Afbeelding

Prettige Reis!

Gebruikersavatar
Napoleon1963
Berichten: 173
Lid geworden op: 23 feb 2024, 18:19
2
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Napoleon1963 »

het scenario 't zuiden van Nederland - Zandvoort aan zee = Maastricht.
bedankt voor de info, dan ruil ik ze om via locoswap.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 854 keren
Ontvangen waarderingen: 1799 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Rubku_NL »

Ja me die scenario beschrijving kan ik geen touw aan treken om welke het gaat. :joy:
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 5194
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
6
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 2886 keren
Ontvangen waarderingen: 3141 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Marklin »

Nee, maar het zou Zandvoort aan zee - Maastricht kunnen zijn die van 22 juli 2022 is. :wink:
Afbeelding

Prettige Reis!

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 854 keren
Ontvangen waarderingen: 1799 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Rubku_NL »

O maar die zal in alle kanten niet meer werken.
1 de route zelf
2. diverse treinen zijn geüpdatet waardoor de treinen anders werken.
2.5 om dat de betreffende versie niet meer beschikbaar zijn
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Napoleon1963
Berichten: 173
Lid geworden op: 23 feb 2024, 18:19
2
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: NS PlanW2 NL82

Bericht door Napoleon1963 »

Bedankt voor jullie reacties.
Dan za ik het scenario verwijderen.

Terug naar “Vragen”