Hallo, ik heb (zoals vele anderen) de vernieuwde Mat'64 van Christrains geinstalleerd. Wat een geweldige trein is het geworden, petje af aan allen die eraan hebben gewerkt/geholpen.
Nou loop ik tegen iets vreemds aan, zodra ik stop en mijn deuren open blijft de groene lamp ''Deuren Dicht'' branden. Dit terwijl de deuren overduidelijk geopend zijn, bij vertrek krijg ik dan ook geen melding dat de deuren worden gesloten.
Zou dit kunnen liggen aan het feit dat bepaalde bestanden outdated zijn, of zijn er andere mensen die hetzelfde ondervinden?
Groene lamp Mat'64?
Moderator: Rubku_NL
-
EnergeticWeeb
- 6
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 37 keren
Re: Groene lamp Mat'64?
Zou je iets meer info kunnen geven? Gaan de deuren van het rijtuig waar de cabine zich bevind ook open? de lamp "Deuren Dicht" gaat bij Christrains namelijk op basis van de deuren op de voorste bak
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.
23 jaar oud

23 jaar oud

-
spikehiemstar
- 4
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 40 keren
Op alle bakken (in mijn geval 6) gaan overal behalve bij de voorste bak de deuren open, wat dus klopt met je antwoord.
Waardoor ontstaat dit fenomeen precies, want alles opent wel gewoon netjes, en toont in de andere cabines wel een gedimde groene lamp zodra de deuren geopend zijn.
Waardoor ontstaat dit fenomeen precies, want alles opent wel gewoon netjes, en toont in de andere cabines wel een gedimde groene lamp zodra de deuren geopend zijn.

-
DutchDriver
- Moderator
- 6
- Gegeven waarderingen: 157 keren
- Ontvangen waarderingen: 737 keren
Dit ligt vooral aan het perron waarlangs je stopt. Als de voorste deuren niet openen, zal de groene lamp ook niet doven. Een bekend probleem met Train Simulator helaas.
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel.