In het forum van Zuidwest NL komt de suggestie voor om de map Assets te schonen. Er wordt verwezen naar een topic in Railsim dat leeg is.
Drie vragen:
1. Wat gebeurt er bij het schoonmaken?
2. Waar kan ik meer info vinden? Met div zoekacties vond ik hier niks, maar dat kan aan mij liggen
3. Hoe leeg ik de Cache?
Groet
Schoonmaakbeurt Assets
Moderator: Rubku_NL
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 877 keren
- Ontvangen waarderingen: 1830 keren
Re: Schoonmaakbeurt Assets
Geen idee waar je dit vandaan haalt ?
Het enige wat je moet doen is 3. en de route normaal installeren zo als alle andere en zorgen dat alle benodigdheden up-to-date zijn.
Het enige wat je moet doen is 3. en de route normaal installeren zo als alle andere en zorgen dat alle benodigdheden up-to-date zijn.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2895 keren
- Ontvangen waarderingen: 3147 keren
Zie knipsel:

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
Paulvanuf
- 2
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 19 keren
Dank heren,
Uit het topic Zuidwest NL p4:
Uit het topic Zuidwest NL p4:
Marklin schreef: ↑11 jun 2021, 17:06Dutchman (gebruikers),
Heb je/jullie al eens een schoonmaakbeurt uitgevoerd van de Assets map?![]()
Zie daar voor dit Topic bij Railsim.nl
Ps. zeg met nadruk lees vooral de rode tekst voor het totaal mis loopt als je het uitvoert!
- Deze gebruikers waarderen Paulvanuf voor dit bericht:
- Marklin
-
Wynne
- 6
- Gegeven waarderingen: 15 keren
- Ontvangen waarderingen: 41 keren
Hallo,
Volgens mij is er helaas geen programma wat kan filteren welke Assets niet meer gebruikt worden.
Het alles netjes installeren volgens readme werkt uiteraard om nieuwe content te installeren.
Maar er blijven zeker heel veel assets achter die na updates niet meer gebruikt worden. Er is zover ik weet geen mogelijkheid deze op te schonen.
Het enige wat je zou kunnen doen is alles verwijderen en stuk voor stuk opnieuw installeren, volgens de readme' s.
Ik heb 1 tb vol staan aan TS meuk en en zijn vast mensen die nog meer hebben en dan is dat eigenlijk onbegonnen werk.
Volgens mij is er helaas geen programma wat kan filteren welke Assets niet meer gebruikt worden.
Het alles netjes installeren volgens readme werkt uiteraard om nieuwe content te installeren.
Maar er blijven zeker heel veel assets achter die na updates niet meer gebruikt worden. Er is zover ik weet geen mogelijkheid deze op te schonen.
Het enige wat je zou kunnen doen is alles verwijderen en stuk voor stuk opnieuw installeren, volgens de readme' s.
Ik heb 1 tb vol staan aan TS meuk en en zijn vast mensen die nog meer hebben en dan is dat eigenlijk onbegonnen werk.
- Deze gebruikers waarderen Wynne voor dit bericht:
- Paulvanuf
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2895 keren
- Ontvangen waarderingen: 3147 keren
Ja dan heb je het over een z.g. Asses cleaner waar de link naar Railsim.nl niet van klopt en een bestandje had gestaan.
In korte lijnen gaat het dan Hierover.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Paulvanuf