Vraag betreft verbetering Quality of Life

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

WindlessCarpet
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Vraag betreft verbetering Quality of Life

Bericht door WindlessCarpet »

Beste mensen,

Ik heb inmiddels al een aantal routes gespeeld en ook RW Enhancer 2 aangeschaft. Hoewel RW Enhancer 2 de graphics enorm verbetert, vraag ik me af of er nog andere manieren of mods zijn om de game er nog beter uit te laten zien.

Mijn in-game instellingen staan al op het hoogste niveau en ik speel daarnaast in 4K-resolutie. Ik ben daarom benieuwd wat jullie RW Enhancer 2 graphics settings zijn. Welke instellingen of mods hebben volgens jullie de grootste verbetering opgeleverd voor de graphics en de algehele uitstraling van de game?

Alvast bedankt!

Marklin
6
Gegeven waarderingen: 2904 keren
Ontvangen waarderingen: 3157 keren

Re: Vraag betreft verbetering Quality of Life

Bericht door Marklin »

WindlessCarpet schreef:
15 jul 2026, 13:26
Hoewel RW Enhancer 2 de graphics enorm verbetert, vraag ik me af of er nog andere manieren of mods zijn om de game er nog beter uit te laten zien.
Ja, er is ook nog Lossless_Scaling wat ik hier naar alle tevredenheid gebruik. :sunglasses:
En/of het samen goed werkt moet ik schuldig blijven omdat RW Enhancer 2 niet gebruikt word door mij, maar daar kunnen andere gebruikers vast meer over vertellen.
Afbeelding

Prettige Reis!

Terug naar “Vragen”