Mis onderdelen in randstad West

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

Sjaak Kruit
4
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Mis onderdelen in randstad West

Bericht door Sjaak Kruit »

Bij de stations mis ik enkele portalen en overspanningen, Tevens mis ik de spoorbrug over de Hoofdvaart nabij de A44 en Hoofdweg richting Nieuw Vennep. Waar kan ik deze vinden of is het een BUG .

Frison
6
Gegeven waarderingen: 1639 keren
Ontvangen waarderingen: 9619 keren

Re: Mis onderdelen in randstad West

Bericht door Frison »

Het is echt niet te geloven, gebruik de zoekfunctie eens, lees eens wat anderen aan een probleem doen, enz.

Maar hier een hint, scenery density op 100% en je hebt waarschijnlijk iets niet wat in de handleiding als benodigdheden is opgegeven.

Koplopermau
Moderator
6
Gegeven waarderingen: 134 keren
Ontvangen waarderingen: 346 keren

Re: Mis onderdelen in randstad West

Bericht door Koplopermau »

Nou nou, Frits, kalm aan. Je hebt het tegen een gloednieuw lid, dus even stoom afblazen en rustig reageren.

Deze vraag is zojuist ook gesteld in een ander topic en inderdaad is de oplossing vaak om in je instellingen je 'Scenery Density' op 100% te zetten en om ervoor te zorgen dat je de laatste updates van de verschillende pakketten gedownload hebt. Soms krijg je anders dat je bepaalde palen of masten mist omdat deze net weer in een geüpdate versie zitten. Als je precies wil weten welke, controleer dan de bijgevoegde handleiding, daar staan alle objecten in.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Terug naar “Vragen”