Wie weet wat hier mis is.
Dit komt voor bij alle scenario's, op de route zuid west Nederland
.

Alvast bedankt
Moderator: Rubku_NL

Ik snap hier oprecht helemaal niks van wat je aan het doen en proberen bent met je basisinstallatie van TSC:Napoleon1963 schreef: ↑25 jul 2026, 11:25Ik had lang geleden ts 2013 gekocht.
Nu heb ik van de week tsc gekocht.
Ik dacht dat is de oplossing
Ik heb op een oude laptop tsc2024 gezet
en daar heb ik deze problemen niet
Daar is de route zwn zoals hij moet zijn

Alsnog is dan de versie welke daarvoor op zijn PC stond uitsluitend de laatste uitgave van TSC; want oudere versies worden - qua core - automatisch steeds bijgewerkt via Steam. Een oudere uitgave zoals 2024 nieuw installeren is op de officiële wijze onmogelijk.Wadlopertje schreef: ↑25 jul 2026, 12:52Je kan als je TS in 2013 hebt gekocht toch gewoon TSC kopen want daar zitten immers nieuwe routes bij die hij nog niet heeft.
Dank voor het definitief bevestigen van het vermoeden wat ik/wij als zijnde team al een tijdje hadden gezien je diverse vraagtopics. Niet alleen op basis van je eerdere bericht in dit topic, maar ook daarvoor bij eerdere vragen..Napoleon1963 schreef: ↑25 jul 2026, 14:25nu heb ik gisteren even een stoute tsc 2024 gedownload.
en daar al mijn assets en routes in gezet, en dan doet de route zwn het wel zonder problemen