Ja natuurlijk is dat duidelijk, maar het gaat soms veel te ver die weigeringen. Zelfs foto's van een Disney parade worden grotendeels geweigert en ik heb geen idee waarom. Maar goed zoals ik de vorige schrijver al aangaf, het gaat puur om de techniek en niet om de gegeven voorbeelden.Christian983 schreef: ↑11 aug 2026, 18:54Qua zinloze weigeringen wil ik daar wel iets over zeggen. Bij ChatGPT is het gewoon vrij simpel. Minderjarig + Naakt = Dikke Nee. Jij zal misschien het kwaad er niet in zien, en dat zullen er waarschijnlijk nog meer denken, maar op het internet zijn er genoeg zieke geesten die er iets anders inzien, en wat dat mag zijn mag men zelf bedenken. Tis een beetje hetzelfde als tegen Chat zeggen: "Hier is een naakt lichaam van 18+ model en hier is het hoofd van me ex, doe er iets leuks mee." Er moet een grens getrokken worden en wat dat betreft kan ik de mensen achter dit programma geen ongelijk geven.
Het feit dat je tegenwoordig idd maar 5 - 6 afbeeldingen kunt maken met je free account is in mijn optiek te weinig sinds dat vroeger véél meer was. Dus ik kan je begrijpen dat je dan meerdere accounts aanmaakt als je met een redelijk project bezig bent.
Echter is mijn vraag of het niet in jouw geval beter is om een plus abonnement te nemen? Deze worden zo nu en dan gratis aangeboden, en daarnaast lijkt me 23 per maand een redelijke prijs, hoewel ik natuurlijk niet in je portemonnee kan kijken natuurlijk
En aan kopen heb ik een bloed hekel en heeft niets te maken met de dikte van een portemonnee maar is gewoon principe.