wat is het verschil tussen T Midden van Nederland en Hart van Nederland
Moderator: Rubku_NL
-
DutchSims200
- 2
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
wat is het verschil tussen T Midden van Nederland en Hart van Nederland
Goedemorgen, Ik zit er over na te denken om misschien Midden van Nederland te downloaden maar is er verschil ten opzichte van Hart van Nederland die ik ook heb. Want ik merk als ik bij sommige scenario's kijk bij Midden van Nederland dat er bij sommige scenario's staat Een deel van de route in dit scenario bevat geen scenery. waar heeft dat eigelijk mee te maken
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2952 keren
- Ontvangen waarderingen: 3188 keren
Re: wat is het verschil tussen T Midden van Nederland en Hart van Nederland
Op zich zit er geen verschil in deze 2 routes.
Ben alleen met 't HvN gestopt en daar een clone van gemaakt, om 't MvN verder uit te breiden en updaten zoals het nu is, zodat bij 't HvN scenario's van derden bleven werken met de vermelding dat beide routes afzonderlijk van elkaar geïnstalleerd kunnen worden en dus ook rijden. (andere map ID)
En wat betreft "bij sommige scenario's staat een deel van de route in dit scenario bevat geen scenery" klopt omdat de toegevoegde trajecten niet helemaal compleet aan scenery zijn (WIP) maar wel goed te rijden met scenario's die aangeboden worden door derden.
Kortom weerhoud je niet om 't MvN te installeren, naast 't HvN, al is het maar voor de aangeboden scenario's.
Ben alleen met 't HvN gestopt en daar een clone van gemaakt, om 't MvN verder uit te breiden en updaten zoals het nu is, zodat bij 't HvN scenario's van derden bleven werken met de vermelding dat beide routes afzonderlijk van elkaar geïnstalleerd kunnen worden en dus ook rijden. (andere map ID)
En wat betreft "bij sommige scenario's staat een deel van de route in dit scenario bevat geen scenery" klopt omdat de toegevoegde trajecten niet helemaal compleet aan scenery zijn (WIP) maar wel goed te rijden met scenario's die aangeboden worden door derden.
Kortom weerhoud je niet om 't MvN te installeren, naast 't HvN, al is het maar voor de aangeboden scenario's.