Ja wat zal ik zeggen …

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Frison
6
Gegeven waarderingen: 1651 keren
Ontvangen waarderingen: 9686 keren

Ja wat zal ik zeggen …

Bericht door Frison »

Na goed overleg met een door mij zeer gewaardeerd lid van het forum beheer, zijn we tot de conclusie gekomen, dat er een beide zijden fouten zijn gemaakt in het hele AI topic, en dat er niet alert genoeg gereageerd is op verschillende teksten en bijbehorende signalen.

Sommige teksten hadden niet geplaatst mogen worden en er had eerder ingegrepen moeten worden. Nu zijn er uitspraken gedaan die al of niet ter zake doen of verkeerd zijn begrepen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Beide topic delen zijn op slot gezet en ik heb verzocht om deze alsnog te verwijderen, om zo opnieuw het AI onderdeel te kunnen bespreken.

Daarom heb ik alsnog besloten om niet per direct te gaan vertrekken en wil me toch weer in gaan zetten voor een nader gebruik van AI in de Railworks objecten. Mijn originele objecten topic blijft gesloten en ik zal per omgaande een nieuwe topic openen waar de verdere voortgang van mijn objecten en eventuele updates besproken zullen worden. Een frisse start dus.

De tijd zal leren of dat alsnog zinvol is.
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 12):
DanielWadlopertjeMatGames38Kcalk_04NielsB_TelefunkenBertTrainRobertF68mkasthijsjoeybongers1997 en 2 andere gebruikers
Verstand komt met de jaren, maar dat is niet altijd duidelijk.

mkasthijs
6
Gegeven waarderingen: 2435 keren
Ontvangen waarderingen: 2482 keren

Re: Ja wat zal ik zeggen …

Bericht door mkasthijs »

Hey Frits,

Ik geef toe dat ik ook vrij hard was in mijn bewoordingen op dat moment in het topic. Misschien had de toon ook van mij uit iets anders moeten zijn. Dus excuses daarvoor.
Dat gezegd hebbende, zie ik heel veel mogelijkheden en kansen in je AI-objecten. Als ik al zag hoe je in 5 minuten die zonnewijzer uit de grond stampte en met AI die textures zo kan aanpassen, dan is dat fantastisch!

Dan nog een tip die ik je mee wil geven: Laat je niet te snel op de kast jagen. Je hoeft niet overal op te reageren als mensen iets vinden. Als dat zo is, is dat maar zo, boeie. Niet jouw probleem. Natuurlijk, zolang het redelijke meningen zijn. Aanvallen en beschuldigingen horen sowieso niet thuis op dit forum.

Rest mij je heel veel succes te wensen met AI objecten bouw :D
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
saurer580
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.5

Terug naar “Praathoek”