Met een paar simpele opdrachten kan je met ChatGPT verbluffende resultaten bereiken. Wat anders met bijvoorbeeld Photoshop of Paintshop veel tijd in beslag neemt en ook nog vaak een belabbert resultaat heeft, kan nu in enkele minuten gedaan worden met een verbluffend resultaat.
Als deze optie eerder ter beschikking was geweest, zagen vele van mijn objecten er beduidend beter uit ben ik bang.
Daarom wil ik de komende tijd eens rustig door alles heenlopen en bekijken wat er zoal aangepast kan worden. Het enige probleem is, dat de meeste objecten al zo oud zijn dat het eigenlijk niet meer renbdabel is om deze door Chris te laten opnemen in de installatiebestanden die o.a. ook hier in de download te vinden zijn.
Wat ik eigenlijk voor ogen heb, is de betreffende objecten als .RWP op mijn Google Drive te plaatsen. Ze zijn tenslotte niet direct noodzakelijk voor het gebruik ervan. Misschien is het het bij voldoende aanbod van het aantal updates om hier dan in een later stadium alsnog een speciale patch voor te maken, die alles dan in één keer kan updaten.
Andere ideeën hierover zijn uiteraard welkom.
Ook kan je hier aangeven welke objecten voor een update in aanmerking komen, dan hoef ik zelf niet alles na te lopen.
Voor toekomstige objecten, als die er komen zal zeker gebuikt gemaakt worden van de AI techniek op het gebied van texturing, dat wil ik wel aangeven.
Tot slot enkele voorbeelden:

En met een simpele opdracht: "Verwijder alles voor het gebouw"

Idem:

Het maken van een "Bump map"

En nog een laatste voorbeeld van "Verwijder alles voor het gebouw"

Maar zelfs deel opdrachten, zoals "verwijder de NS automaat" of de "bank" of de "boom" werkt uitstekend.