Probleem met SKTrains SNCB I11 installer (vliegt in de offline serial-check)

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

Wilhelmus
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Probleem met SKTrains SNCB I11 installer (vliegt in de offline serial-check)

Bericht door Wilhelmus »

Beste community,
Ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen met een bekend SKTrains-probleem. Onlangs (04-09-2026) heb ik het grote treinpakket van SKTrains aangeschaft.(SKTRAINS Full pack) Van de 16 treinen installeren er 15 perfect zonder dat er om een serienummer wordt gevraagd.
Helaas blokkeert er specifiek één installer: de SNCB I11 Installer. Deze vraagt bij de installatie plotseling wél om een serienummer (offline check). Aangezien SKTrains niet meer actief is, heb ik bij de levering en op de factuur geen serienummer ontvangen voor dit specifieke rijtuig.
Ik ben uiteraard de rechtmatige eigenaar en heb de officiële aankoopfactuur zwart-op-wit. Mocht een moderator of lid deze ter controle willen inzien, dan stuur ik die graag op via een privébericht (PB). Mails via diverse kanalen in het Nederlands en het Frans blijven onbeantwoord.
Is er destijds binnen de community een algemene sleutel of workaround voor deze installer gedeeld? Of is er wellicht iemand die de correcte, uitgepakte asset-bestanden (.GeoPcDx / .bin) met mij wil delen via PB? Ik zou deze prachtige Belgische rijtuigen heel graag aan mijn collectie toevoegen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Wilhelmus.

edwinaartse
6
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 53 keren

Re: Probleem met SKTrains SNCB I11 installer (vliegt in de offline serial-check)

Bericht door edwinaartse »

Erg vervelend, want ik had het zelfde probleem. Alle 15 treinen geen problemen, alleen de I11 werd om een code gevraagd die niet wordt meegeleverd niet in een handleiding readme of mail. Dan voel je je echt bestolen.

Marklin
6
Gegeven waarderingen: 3088 keren
Ontvangen waarderingen: 3265 keren

Re: Probleem met SKTrains SNCB I11 installer (vliegt in de offline serial-check)

Bericht door Marklin »

Zelf heb ik dit pakket niet, maar geven de 15 die geen problemen gaven het wel?
D.w.z. dat na die missende code de installatie word afgebroken en je zodoende niets hebt?
Afbeelding

Prettige Reis!

Terug naar “Vragen”