Aan de onderkant zit dan witte verlichting, ik denk dat dat is wat Frison hier bedoelt

Dat is toch niet zo moeilijk?Marklin schreef: ↑11 nov 2020, 17:10Ja Frison dat zal wel zo wezen want er zitten 3 kleuren in de Lights map, maar wil je hiermee zeggen dat er 3 kleur keuzes zijn waar wij uit kunnen kiezen?
Zo ja dan snap ik dat even niet want heb hier maar een blueprint en Geo bestand wat de paarse zal wezen.
Zo niet hoe moet ik je uitleg dan zien?
Tsja ik heb makkelijk praten want het word door mij het eerst gebruikt en weet uiteraard niet of hij veel gebruikt is in andere routes c.q. fictieve routes.
Tenzij ik iets over het hoofd zie, wat is het echte nadeel daarvandat het complete bestand van Chris weer geupdate moet worden en daar baal ik een beetje van.
Waarom zou die nooit te bewonderen zijn als er niet meer actief aan een route gewerkt word?
Nou, het is namelijk zo, dat Chris deze bestanden steeds maakt. Ik lever alleen de losse objecten, vandaar.
Oja de vraag van je uit een eerder bericht, daar kan ik zo 1 2 3 geen treffend antwoord op geven of dit ergens in Nederland het geval kan zijn.