Mja Frison gaat ook in zo'n rap tempo met objecten bouwen dat het zowat niet bij te houden is.

Makkelijk om een ander de schuld te geven als je zelf iets over het hoofd ziet.
Zeg wat een toontje!Frison schreef: ↑22 nov 2020, 16:45Eerst kijken en dan pas reageren heb ik ooit geleerd.![]()
Bekijk even hier een paar afbeeldingen:
https://www.prorail.nl/nieuws/hoe-plaat ... -hoge-brug
O ja, er zijn er nog veel meer te vinden hoor, Google is je vriend!
Sebas probeert alleen maar een bijdrage te leveren door feedback te geven
Helaas voor jou, ben ik me van geen kwaad bewust, er staat niets ongeoorloofd in mijn bericht.MarkA schreef: ↑22 nov 2020, 21:15Sebas probeert alleen maar een bijdrage te leveren door feedback te geven![]()
Ongeacht wie er nu precies gelijk heeft mag daar wel op een normale manier op gereageerd worden. De aanvallende manier waarop je dat nu hebt gedaan is niet waar wij als community voor willen staan toch?
Sprak hij teder
Op persoonlijke titel zie ik dat er niet zozeer in, zeker gezien het bericht van Sebas niet (direct) aan Frison gericht is. Alleen maar fijn dat er iemand actief meedenkt met suggesties om een eindproduct tot een (nog) hoger niveau te tillen, zo zou ik het persoonlijke intrepeteren.
Daar ben ik inderdaad zelf te snel tot een conclusie gekomen. (Gelukkig) ben ik - naast Moderator - ook maar een mens en wordt er door mensen wel eens een inschattingsfout gemaakt. Dit had ik op een andere manier kunnen of zelfs moeten brengen. Bij deze wil ik dan ook mijn excuses aanbieden richting diegene bij wie mijn bericht verkeerd gevallen is.
Eens, ik hoop dat we (waaronder dus ook ondergetekende) de misinterpretaties van elkaars berichten snel kunnen vergeten en in dit topic doorkunnen met hetgeen waarvoor het door de topicstarter aangemaakt is. Uiteindelijk willen we met deze hobby links of rechtsom allemaal hetzelfde bereiken; mooie freeware content en een gezellige community