Route Map:

Doornwaard:

Sint Lambert:

Nieuwvoorde:

Terlouw:

Waaxerdam:

Enkum:

Adrichem is op dit moment nog in beginfase.

En paar sceneryscreens:

Dank! Dat er niet zoveel jaren ‘50 routes zijn, al helemaal geen Nederlandse (buiten Berkendam om dan), was ook één van de redenen dat ik besloot om ervoor te gaan. Die ouwe zooi interesseert mij sowieso en m.b.v. de Berkendam route is de materie er, dus ik dacht waarom niet.Koplopermau schreef: ↑15 apr 2020, 23:43Een route in de jaren '50 is iets wat we niet vaak zien. Ik ben zeer benieuwd. Ik zie op je routekaart al wat vreemde vormen en kruispunten dus ik ben benieuwd.![]()
Inderdaad, misschien een idee voor een volgend Dutch Classics project?
Hebben jullie hem al benaderd? Hij wilde zijn content niet van Treinpunt naar Simtogether meenemen omdat hij, zoals zovelen, niet gelukkig was met de abrupte en ondoordachte veranderingen daar. Hij schreef destijds dat hij een community wilde waar hij zich thuis zou voelen - Simtogether was het zeker niet en Railsim.nl ook niet omdat alles daar stil staat en er weinig gebeurt. Maar misschien is Dutchsims het wel?
Nja, hij weet wellicht niet dat deze site sinds kort bestaat, en bij oa. Simsamen zal geen link staan die verwijst naar hier.
Dat is ook meteen mijn bezwaar bij het maken van scenario's bij deze route; Ik kan maar maximaal 3 DC treinen in een scenario plaatsen voordat het scenario naar de knoppen gaat qua grafische prestatie. Nou zijn er gelukkige (lichte) freeware treinen van WG die ik kan inzetten, maar toch...Rob Jansen schreef: ↑10 mei 2020, 09:39...het zijn leuke oudere treinen om te rijden, maar erg inefficiënt gebouwd met veel te zware textures.
Ik ken dat gevoel maar al te goed, veel sterkte een beterschap.R-Road schreef: ↑10 jul 2020, 09:52Het is hier al een tijd stil... en ik vrees dat dat voorlopig ook zo zal blijven. Ik ben namelijk 1,5 maand terug gediagnosticeerd met een rotziekte waarvan de behandeling mij mentaal en fysiek volledig uitput (nee, geen Covid-19 :p ).
Hierdoor heb ik niet de energie, de wil en de inspiratie om aan mijn route verder te werken, er is de afgelopen 1,5 maand dan ook vrijwel niks gebeurd. Ik ben nog wel actief op de fora en heb onlangs een nieuwe PC gekregen, maar route bouwen zit er voorlopig niet echt in vrees ik...