Mooi! alleen niet echt een luxe zaak, meer kaliber "vreetschuur"

Is dat zo? Als ik de recensies lees moet het toch wel iets hebben.
Nee, dat is niet correct. Het is helemaal aan de andere kant van het land zelfs.
Helaas woon ik zelf niet in de buurt er ga niet reizen nu, je snapt zelf wel waaromFrison schreef: ↑11 feb 2021, 17:19Ja, kom maar met gegevens en foto's, dan valt er misschien nog wat te maken ;-)
Lees hier: viewtopic.php?f=11&t=313 hoe je bruikbare foto's maakt.
Doe maar per PMtieske05 schreef: ↑12 feb 2021, 08:39Helaas woon ik zelf niet in de buurt er ga niet reizen nu, je snapt zelf wel waaromFrison schreef: ↑11 feb 2021, 17:19Ja, kom maar met gegevens en foto's, dan valt er misschien nog wat te maken ;-)
Lees hier: viewtopic.php?f=11&t=313 hoe je bruikbare foto's maakt.maar ik kan je het adres Prive sturen, op Street View is het allemaal goed te zien.
Grappig dat je daar over begint. Ikzelf gebruik nu de loft zebrapad van Chris om stopstrepen te maken, maar een losse zou helemaal mooi zijn.NielsB_ schreef: ↑14 feb 2021, 12:26
Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is om een stopstreep toe te voegen aan het wegmarkeringen pakket van je? Gewoon een simpele witte streep van bijvoorbeeld 30x300cm zou voor mij al meer dan voldoende zijn. Dan kan deze ook geschaald worden voor de andere breedtes
Geen probleem. Ik zal een set en losse objecten uitbrengen.
OK, zal ik even toevoegen en gelijk de driehoeken aanpassen.mkasthijs schreef: ↑14 feb 2021, 13:06Grappig dat je daar over begint. Ikzelf gebruik nu de loft zebrapad van Chris om stopstrepen te maken, maar een losse zou helemaal mooi zijn.NielsB_ schreef: ↑14 feb 2021, 12:26
Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is om een stopstreep toe te voegen aan het wegmarkeringen pakket van je? Gewoon een simpele witte streep van bijvoorbeeld 30x300cm zou voor mij al meer dan voldoende zijn. Dan kan deze ook geschaald worden voor de andere breedtes
Als je die zou willen maken Frison, zou je dan de beide varianten kunnen maken? 1 is de dikke streep, 2 is twee dunne strepen achter elkaar. Beide kom je namelijk tegen.
Hero!
Ja dat zou wel kunnen, maar het probleem is dat ik dat moeilijk kan inschatten. De hoeveelheid licht is afhankelijk van:mkasthijs schreef: ↑14 feb 2021, 15:34Hero!![]()
Ander vraagje he Frits. Jou asset "voetpad verlichting modern rond" staat hartstikke mooi, alleen geeft die (naar mijn mening) zo weinig licht in het donker in vergelijking met je larntaanpalen wit en andere straatverlichting.
Zou het misschien mogelijk zijn deze in het donker wat meer licht uit te laten stralen?