Dank u, dank u, dank u!!

Dank u, dank u, dank u!!
Ja ik heb nog even wat vergeleken met andere lichtbronnen en het is wel mogelijk om er een tweede versie op na te houden, dan met een andere kleur licht en eventueel meer licht, maar is dat wenselijk? Juist dit soort sfeer verlichting doet het goed in Railworks.
Ja doe maar, want in woonwijken, waar deze veel staat is dat wel gewenst om goed licht te hebben.Frison schreef: ↑16 feb 2021, 13:00
Ja ik heb nog even wat vergeleken met andere lichtbronnen en het is wel mogelijk om er een tweede versie op na te houden, dan met een andere kleur licht en eventueel meer licht, maar is dat wenselijk? Juist dit soort sfeer verlichting doet het goed in Railworks.![]()
Dus zeg het maar, wil jij een speciale versie?
Kijk! Dat wordt komend weekend even 200 lampjes vervangen
Daar is vast wel een simpele oplossing voor denk ik?
TS Tools werkt bij mij niet, kan de route niet inladen, dan loopt het programma vast.
Zier er super mooi uit! Ik rijd daar dagelijks als railbestuurder op de AvenioFrison schreef: ↑18 feb 2021, 11:50Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:
Perronkap Busstation HS
Gemaakt conform de bouwtekeningen van de bus perron kappen die bij Den Haag HS staan.
Het is een bouwpakket wat bestaat uit 3 delen waar mee je alle lengtes kan realiseren. Hoogte en breedte is schaalbaar met RW dus universeel.
<afbeelding>
Gelieve geen afbeeldingen in citaten te gebruiken.